اموکسی کلا حس میکنم تاثیر بهتری داشت رو.
و این عکس داروهای متخصص گوش حلق بینی هستن ک حس کردم زیاد تاثیری نداشت
دماغمم چرب میکنم با اب نمک فین میکنم داخلش بعد مخاط خونی میاد بیرون.برای شست شو چی پیشنهاد میدین ؟
همه ازمایشها و فشار جک شد گ گفتن خوبه
خانم دکتر شاخک های داخل بینیم خیلی بزرگشده یکیش مخصوصا صبح ها مخاط خونی و بزرگه.بقیه روز خوبم
تو بارداری نمیشه عکس از سینوس ها گرفت ؟
ربطی به ریه داره بنظرتون؟اخه درد قفسه سینه یا سرفه اینچیزام ندارم
وقتی اب نمک استفاده میکنم خلط اینام شفاف میشن ولی خب خون دارم صبحها
سلام به روی ماهتون مامان گل
زنده باشید مهربان جانم
جان دلم آموکسی کلاو ایمن است هی با ناکامل ماندن دوره درمان شرایط بدتر میشود درمان را کامل کنید و تخلیه بینی اصلا با شدت انجام نگردد همان چرب کردن کافی است چرا آب نمک؟ نهایتا با سرم استریل بشویید عکس هم نه نگیرید بهتر است
سلام خانم دکتر.
باخودم گفتم یه هفته دارو خوردن زیاده حتما تو بارداری.
و چه سرمی بگیرم؟اب نمک استفاده میکنم که دماغم باز شه ولی تاثیری نداره انگار.
سرم شستشو چی بگیرم؟
و خوردن دارو ها تا دو هفته طول بکشه مشکلی نداره بااین دارو ها؟
نه جانم اگر تجویز متخصص بوده دقیقاً طبق دستور جلو بروید سرم شست و شو استریل از داروخانه بگیرید
اره متخصص گوش حلق بینی برام تجویز کردن.سفیکسیم و آموکسی باهم تداخل ندارن؟
سفیسکیم را. قطع کنید جانم
چشم هاتون بی بلا جانم ❤️😘