سلام به همگی
اسم بچه اولم گرشا هست اینم دومی هم پسره میخوام که جدید باشه ساده و روان باشه ایرانی باشه حتما حتما
خیلی اصرار بر هم صدا و هم آوا بودن نداریم اما یچیز خوب باشه
منو باباشم یه سری چیزا تو ذهنمون هست میزارم رای بدید
اگرم پیشنهاد دارید خوشحال میشم بگید
دارم میرم ماه هشتم هنوز اسمی اونقدا به دلمون ننشسته🤦♀️
پرسش (1404/07/08):
خانمای اومایی میشه اسم پیشنهاد بدید
580
108
1404/07/08
سوال کننده
38
1404/07/08
سوال کننده
آرشا
2
1404/07/08
سوال کننده
آریشا
1
1404/07/08
پگاه 🍭
ارشا قشنگه ولی خیلی شبیه هم میشن دیگه
6
1404/07/08
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
گرشا و آرتا
گرشا و کیاشا
گرشا و یاشار
گرشا و کیاشا
گرشا و یاشار
2
1404/07/08
s jh
اَرشا
1
1404/07/08
soheila (مامانِ سپنتا)
آریا
1
1404/07/08
eliiiii 🫡
گرشاوپاشا
گرشاوشروین
گرشاوآریا
گرشاوپارسا
گرشاوشنتیا
گرشاوشروین
گرشاوآریا
گرشاوپارسا
گرشاوشنتیا
3
1404/07/08
eliiiii 🫡
شَنتیاخیلی قشنگه اسم اصیله به معنی پیروز
0
1404/07/08
سوال کننده
اره
0
1404/07/08
سوال کننده
مرسی از پیشنهاداتتون بازم اگر چیزی مد نظرتون اومد بگید خوشحال میشم
1
1404/07/08
💜🩵دختر بهار🩵💜
گرشا و شاهان
5
1404/07/08
masomeh kzm
داییم اولین پسرش کسرا دومیگرشا
1
1404/07/08
fateme 007
یارا
1
1404/07/08
مـــ💞ـــرضیه .
شایراد
آوش
آرشا
شروین
آوش
آرشا
شروین
0
1404/07/08
سوال کننده
خیلی شاهان دوست داشتیم اما بتازگی یه شاهان اومده تو خانواده
0
1404/07/08
سوال کننده
خیلی به سلیقه امون نیست
آرشا خوبه
آوش هم پسر خواهرمه🤣
آرشا خوبه
آوش هم پسر خواهرمه🤣
1
1404/07/09
مامان۲تادسته گل😍 f*****g
یاشار بنظرم قشنگه
5
1404/07/09
زهرا مامان سورنا
پاشا هم قشنگه
0
1404/07/09
مامان هانا❤ ☆☆
ماه هشت ک چیزی نیس.
من تو بیمارستان انتخاب کردم.
هیجوره اسمی خوشم نیومد کل 9 ماه
من تو بیمارستان انتخاب کردم.
هیجوره اسمی خوشم نیومد کل 9 ماه
1
1404/07/09
مامان هانا❤ ☆☆
گرشا و کسرا هم خوبه
2
1404/07/09
مامان کوچولو🤤 ......
گرشا ، پاشا
0
1404/07/09
سوال کننده
واقعا نمیدونم چرا انقد برام سخت شده سر بچه اولم نهایت یک هفته بعد انومالی مشخص کردیم
1
1404/07/09
مریم جون
گرشا پاشا
1
1404/07/09
سمانه ودنیز🌊👶🏻
ارشیا
1
1404/07/09
سمانه ودنیز🌊👶🏻
اما ارشا از لحاظ اوایی نزدیکترینه
1
1404/07/09
مامان هانا❤ ☆☆
گاهی پیش میاد
ان شاء الله اسم قشنگی براش پیدا میکنی.
ان شاء الله اسم قشنگی براش پیدا میکنی.
0
1404/07/10
سوال کننده
ممنون عزیزم ان شالله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




