سلام خانمای گل.... دخترم جذب آهنش پایینه. دکتر براش دارو نوشته قطره ی اهن لیپوزوفر فورت روزی ۳ سی سی تو ۳ وعده. یا همون هر ۸ ساعت و گفته اگه بازم جذبش پایین بود مجبور به جذب وریدی یا همون تزریق خون میشیم. میخواستم ببینم کسی تجربشو داره؟ سخته؟ خطرناک نیست یه وقت؟ دخترم ۴ سال نیمشه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



301
1404/05/29


