سلام
دختر منم بود خودبه خود کمتر شد و تموم شد
قنداقش کنی کمتر پیش میاد ک دست و ماش تکون بخوره از خواب بپره
سلام عزیزم طبیعیه من تا ۳/۵ ماهگی فقط تو بغلم بود میذاشتم زمین بیدار میشد خودم نشسته میخوابیدم بهتر میشه نگران نباش
سلام منم پسرم ۴ماهش بود همینطور که شما میگید بود قنداق کردم خوب شد
البته اگه رفلاکس نداره
سلام به روی ماهتون مامان جان
رفلاکس ندارد ؟
عزیزم بخاطر رفلاکس هست پستانک میدهید ؟
عزیزم اگر بتوانید مدتی پستانک ارتودنسی بدهید شرایط بهتر میشود تا خواب عمیق گردد بعد پستانک را در بیاورید فقط هم در خواب بدهید با مکیدن پستانک برگشت اسید کمتر شده این پریدن ها کم میشوند
خانوم دکتر انواع پستونک هارو خریدم ولی نمیگیره .خودتون چه مدل پستونکی پیشنهاد میدید
عزبزم تمام سیلیکونی بیبی لند تست شده؟
میزارم دهنش اصلا میک نمیزنه
عزیزم ❤️مقداری بع آب قند آغشته کنید و تست کنید این هم تست شده؟
بله شیر خودم هم زدم ولی بی فایده بود
پس با یک وروجک قاطع روبرو هستیم قنداق کردن را تست کنید اما ملایم مبادا محکم ببندید بدتر رفلاکس تشدید میشود
خواهش میکنم گل من 🌹🌸❤️😅😀😘