سلام به روی ماهتون مامان جان
زنده باشید
چه مکمل هایی مصرف میکنید و فاصله دو سونوگرافی چند روز بوده
امگا ۳.مولتی ویتامین
آهنگ.کلسیوم.ویتامین دی
فاصله ۱۵ روز
قبلا ۲ تا متیل دوپا با آموپرس میخوردم
هفته پیش فشارم رفت تا ۱۵ رو ۱۱ که یکی دیگه قرص اضافه کردن
فشار خون مزمن دارم
روزانه ۳ تا متیل دوپا و یکی آملو پرس میخورم
آزمایش های دفع پروتئین و مسمومیت هم دادم
جوابش خوب بود
ممنونم جانم درجاتی ار کاهش حجم مایع آمنیوتیک کاملا طبیعی است و تا وقتی بالای 5 باشد جای نگرانی نیست ، مایعات بیشتر بخورید میوه و. سبزیجات بیشتر بخورید چون فشار خون بالا دارید نمیتوان سرم درمانی کرد احتمال اینکه بتوان بتامتازون زد هم بعید است البته که نظر نهایی با پزشک شما است، فقط افزایش دریافتی مایعات اهمیت زیادی دارد و همچنین بیشتر از قبل مراقب حرکات دلبندتان باشید هرنوع کاهش یا افزایش غیرمعمول رخ داد حتما جهت تست nst فورا مراجعه کنید، به علاوه انواع گوشت های کبابی، آجیل خام ،سفیده تخم مرغ بی نمک، حبوبات، آووکادو، قارچ کبابی بی نمک روزانه بخورید تا وزنگیری و شرایط رشدی بهتر شود نگران نباشید fl کم نمیشود صدک رشدی آن کم شده یعنی نسبت به میانگین رشدی که میخواستیم کمتر بوده تا دو الی سه هفته اختلاف اهمیتی ندارد همین نکاتی که گفتم رعایت کنید بهتر میشود و دوهفته دیگر سونوگرافی را به شکل بیومتریک و بیوفیزیکال پروفایل تکرار کنید نتیجه را به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد زمان زایمان تصمیم گیری شود