من همین معمولی هاشو داشتم کارمو راه مینداخت تا سه چهار ماهگی بعدش با دستمال راحت تر بودم بینی پسرم رو تمیزکنم
من دیدم لنا سلامی استفاده کرده بود میگفت خیلی راضی ام ولی خودم تجربه ندارم راهنماییت کنم
سلام عزیزم منم معمولی دارم راضی بودم تاچهل روزگیش استفاده کردم حالاکه بزرگترشده دستمال کاغذی یاپنبه رانمدارمیکنم ولوله میکنم وراحت تمیزمیکنم.جدیدا حمام که میبرمش بینیش تمیزمیشه دیگه نیازی به دستمال هم نیست
سلام به روی ماهتون مامان جان
بنظر من ضرورت هزینه کردن ندارد و همان معمولی میتواند کارتان را راه بیندازد خصوصا که اصلا اول ببینید دلبندتان همکاری میکند یا خیر
یه پیشنهاد
از انتهای اون پنس های مویی استفاده کن از اونا که تو آرایشگاه ها واسه شنیون هستن
اگر بتونی یه کوچولو و نرم شو پیدا کنی خیلی بهتر تمیز میکنند و راحت تر
من رنگی رنگی شو دارم خوبه
من خیلی راضی بودم چند مدل پوآر دستی گرفتیم ولی اصلا بچه ام همکاری نمیکرد و خیلی اذیت میشد اینو جلوی سوراخ بینیش میگیریم کامل کامل تخلیه میکنه ترشحات رو
و اینکه اصلا داخل بینی نمیره که بخواد انحراف یا غیره بده
برای زمان هایی که بچه سرما میخوره و ترشحات خیلی زیاده دستمال و غیره پاسخگو نیس مخصوصا وقتی نوزادن چون بلد نیستن فین کنن الان دیگه دخترم ۲ سالش شده بهش میگم با دستمال بینیشو تمیز میکنه ولی تو نوزادی و مریضی واقعا عصای دستم بکد