سلام وقتتون بخیر
دخترم هفت ماهشه وشیر خودمو میخوره
گاهی وقتا هم نان یک
ب شدت یبوسته و اصلا شکمش کار نمیکنه گاهی تا ی هفته اصلا مدفوع نمیکنه
اصلا درست شیر نمیخوره،و ادرارش هم خیلیییی کم و تیره رنگ هست
خواب درستی ندارع
صورتش هم جوشای ریز زده
قطره هم ا د و بی بی کر میخوره
لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
آب بهش میدم و کمکی هم فرنی و حریره بادوم
پرسش (1404/02/30):
یبوست کودک، کم آبی بدن ،کم اشتهایی
219
20
1404/02/30
سوال کننده
0
1404/02/30
فیبی بوفی
سلام عزیزم توی غذاش کمی روغن زیتون بده. شکمش رو در جهت عقربه های ساعت ماساژ بده.
به پروتئین گاوی حساسیت داره و چون شیر خشک خیلی کم میدی خیلی واکنش آلرژیک شدید نشون نداده.
به پروتئین گاوی حساسیت داره و چون شیر خشک خیلی کم میدی خیلی واکنش آلرژیک شدید نشون نداده.
0
1404/02/30
فیبی بوفی
معمولا بچه هایی که حساسیت به پروتئین گاوی دارن رفلاکس هم دارن، سعی کن کامل باد گلوش رو بگیری.
رفلاکس باعث میشه اکسیژن بچه افت پیدا کنه و خوب نخوابه
دکتر دخترم اینو به ما گفت.
رفلاکس باعث میشه اکسیژن بچه افت پیدا کنه و خوب نخوابه
دکتر دخترم اینو به ما گفت.
0
1404/02/30
☆☆mahsa ☆☆
سلام عزیزم همین یبوست باعث میشه بدخواب باشه و کم اشتها
بنظرم شیرخشکش رو عوض کن و بهترین کار اینه ببریش پیش متخصص ک طبق شرایطش دارو بده
بنظرم شیرخشکش رو عوض کن و بهترین کار اینه ببریش پیش متخصص ک طبق شرایطش دارو بده
0
1404/02/30
☆☆mahsa ☆☆
زیر یکسالم هست نمیشه هرچیزی بهش داد
ولی شیاف گلیسیرین رو فک نکنم موردی داشته باشه
ولی شیاف گلیسیرین رو فک نکنم موردی داشته باشه
0
1404/02/30
☆☆mahsa ☆☆
تو غذاهاش کره و روغن زیتون بزن
حتی میتونی ی قطره چکون روغن زیتون بهش بدی فک نکنم مشکلی داشته باشه
حتی میتونی ی قطره چکون روغن زیتون بهش بدی فک نکنم مشکلی داشته باشه
0
1404/02/30
سوال کننده
ممنون از نظراتتون
0
1404/02/30
مامان هانا❤ ☆☆
بهش روغن زیتون بده خیلی کم معده نرم میکنه. من ب دخترم میدادم
0
1404/02/30
مامان هانا❤ ☆☆
چون یبوست داره اشتها نداره
0
1404/02/31
mahsa rsd
واس کم ابی چ میشه کرد. ادرار پسر منم از وقتی هوا گرم شده، هم کمه هم تیره
اب هم میخوره نه زیاد. اما شیر میخوره مثل قبل
اب هم میخوره نه زیاد. اما شیر میخوره مثل قبل
0
1404/02/31
🍃⚘Marjan⚘🍃
نان یک برا تا ۶ ماهگی هست
نان ۲ باید بدی الان
نان ۲ باید بدی الان
0
1404/02/31
🍃⚘Marjan⚘🍃
شیر نان به بچه هایی که نمیسازه باعث یبوست میشه
بچه های منم یوبس شدن شیرخشکشون عوض کردم
ادرار تیره از کم آبی هست
به بچه های شیرخشک میخورن از همون یکی دوماه اول باید آب بخورن بچه های شیرمادری از ۶ ماهگی هر جند من خودم به قل اولم که شیرمادر میخوردم آب دادم از همون اول قل دومم که ترکیبی شیرخشک و مادر بود مرتب آب میدادم
الان که بچه شما هفت ماهشه باید آب بخوره حتما
بچه های منم یوبس شدن شیرخشکشون عوض کردم
ادرار تیره از کم آبی هست
به بچه های شیرخشک میخورن از همون یکی دوماه اول باید آب بخورن بچه های شیرمادری از ۶ ماهگی هر جند من خودم به قل اولم که شیرمادر میخوردم آب دادم از همون اول قل دومم که ترکیبی شیرخشک و مادر بود مرتب آب میدادم
الان که بچه شما هفت ماهشه باید آب بخوره حتما
0
1404/02/31
سوال کننده
من مرتب بهش آب میدم اما بازم جوابگو نیست
0
1404/02/31
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
بیبی کر هر چند ساعت چند قطره میدهید ؟
تا به حال از نظر رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی چک شده؟از کی خوب شیر نمیخورد ؟
بیبی کر هر چند ساعت چند قطره میدهید ؟
تا به حال از نظر رفلاکس و حساسیت به پروتئین گاوی چک شده؟از کی خوب شیر نمیخورد ؟
0
1404/02/31
پزشک اوما
چرا نان یک هنوز میدهید؟
0
1404/02/31
سوال کننده
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر
بی بی کر هر روز عصر۵قطره میدم
رفلاکس بله دکتر بردم گفتن ک اوکی هست پروتئین گاوی نه.
ازوقنی ک واکسن چهار ماهشو زد اینجوری شد ولی سه هفته اخیر ب اوج رسیده
بی بی کر هر روز عصر۵قطره میدم
رفلاکس بله دکتر بردم گفتن ک اوکی هست پروتئین گاوی نه.
ازوقنی ک واکسن چهار ماهشو زد اینجوری شد ولی سه هفته اخیر ب اوج رسیده
0
1404/02/31
سوال کننده
شیرخشک خیلی کم میخوره در شبانه روز یک شیشه
0
1404/02/31
پزشک اوما
عزیزم احتمالا رفلاکس یا حساسيت دارد که بعد واکسن هم تشدید شده مجددا به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید تا بررسی دقیق تر صورت گیرد، آزمایش مدفوع با چک کالپروتکتین و خون مخفی در مدفوع انجام گردد
برای یبوست : بیبی کر هر 8 ساعت 5 قطره بدهید و داخل غذاها روغن زیتون بریزید ، جواب نداد مراجعه کنید پیدرولاکس و گزینه های دیگر توسط اطفال داده شود نباید اجازه دهید در این سن تا این حد یبوست بگیرد جانم بچه دچار مشکلات جدی میشود
بابت ادرار روزانه تا 120 سیسی آب بدهید و همین فردا یک آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام گردد نمونه ادرار از دلبندتان بگیرید از نظر عفونت چک شود
چرا مولتی ویتامین چای آد نمیدهید؟ اگر رفلاکس دارد دادن آد منطقی است نباید مولتی ویتامین داد ولی اگر تشخیص رفلاکس رد شد باید مولتی ویتامین بدهید
آهن هم بابد بدهید ولی اول یبوست مدیریت شود بعد
شیرخشک هم هرچقدر کم باید متناسب سن دلبندتان بدهید اگر مراجعه به متخصص گوارش اطفال اگر رفلاکس یا حساسیت تایید شد باید انواع مخصوص را بدهید اگر نبود انواع کامفورت را بدهید و. ببخشید که دعوایتان میکنم جانم شما عزیزدل من هستید اما جدی تر پیگیر مشکلات دلبندتان باشید مامان گل
برای یبوست : بیبی کر هر 8 ساعت 5 قطره بدهید و داخل غذاها روغن زیتون بریزید ، جواب نداد مراجعه کنید پیدرولاکس و گزینه های دیگر توسط اطفال داده شود نباید اجازه دهید در این سن تا این حد یبوست بگیرد جانم بچه دچار مشکلات جدی میشود
بابت ادرار روزانه تا 120 سیسی آب بدهید و همین فردا یک آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام گردد نمونه ادرار از دلبندتان بگیرید از نظر عفونت چک شود
چرا مولتی ویتامین چای آد نمیدهید؟ اگر رفلاکس دارد دادن آد منطقی است نباید مولتی ویتامین داد ولی اگر تشخیص رفلاکس رد شد باید مولتی ویتامین بدهید
آهن هم بابد بدهید ولی اول یبوست مدیریت شود بعد
شیرخشک هم هرچقدر کم باید متناسب سن دلبندتان بدهید اگر مراجعه به متخصص گوارش اطفال اگر رفلاکس یا حساسیت تایید شد باید انواع مخصوص را بدهید اگر نبود انواع کامفورت را بدهید و. ببخشید که دعوایتان میکنم جانم شما عزیزدل من هستید اما جدی تر پیگیر مشکلات دلبندتان باشید مامان گل
0
1404/03/05
سوال کننده
ممنون
0
1404/03/05
پزشک اوما
خواهش میکنم
0
1404/03/05
پزشک اوما
خواهش میکنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




