سلام دکتر عزیز
من یه سوال دارم خدمتتون در شیردهی مصرف آزیترومایسین.تزریق پینی سیلین.مجازه؟؟
کلا چه داروهایی چه خوراکی چه تزریقی تو شیردهی برای عفونت و سرماخوردگی مجازه؟؟ممنون میشم راهنمایی کنین💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



108
1404/02/03


