طبیعی هستش هر دو درد رو من تجربه کردم
نزدیکترینش از ۱۸ هفته میتونی حرکات جنین رو حس کنی بعضی ها هم دیر تر حس میکن
منم سر این بارداریم پهلو هام و زیر دلم درد میکرد مخصوصا سه ماه اول ، دردش کم بود ولی چون بیشتر ساعات شبانه روز بود واقعا اذیتم میکرد به دکترم گفتم گفت طبیعیه
حرکات بچه رو از ۱۶هفته به صورت ضربان یا حرکت ماهی خیلی کم میتونی حس کنی
سلام به روی ماهتون مامان جان
سونوگرافی ابتدایی بارداری انجام شده ؟جنین و قلب رویت شده؟
بله همه چی خوب بود فقط دکتر بهم شیاف پروژسترون داد گفت شبی یکی استفاده کن چون یه هماتوم خفیف پشت جفت داری ولی من نه لکه بینی دارم نه خونریزی امروزم اخرین شیاف به نظرتون برم دکتر یا بزارم سونوگرافی 12هفته برم بعد خانم دکتر من تاریخ آخرین پریودیم 19 بهمن بوده 12هفته دقیقا کی میشه
عزیزم سونوگرافی قلب و تاریخ انجام آن را ارسال کنید تا ببینم
یک سونوگرافی لازم نیست اما شیاف را بنظز من تا هغته 12 ادامه دهید
بهعلاوه فردا آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید تا از نظر عفونت ادراری باتوجه به درد پهلو حتما چک شوید
حرکات هم از هفته 16 تا 24 فرصت هست که حس شود اگر از هفته 24 گذشت و حس نشد آنگاه سونوگرافی بدهید

بفرمایید آخه ده تا بیشتر نداد و تموم شده شیافم
تاریخ انجام سونوگرافی؟
درمورد شیاف بنابراین طبق نظر خودشان جلو بروید
16فروردین
بعد ببخشید سونوگرافیم خوبه
بله سونوگرافی خوب است
15 اردیبهشت وقت خوبی است
مرسی از راهنمایی شما خانم دکتر عزیز