سلام خدمت عزیزان
پسرمن چهارماهشه وقتی واکسن دوماهگی زدیم پنج کیلو بود وزن تولد 3کیبو و نود گرم
اما امروز برای چکاپ چهارماهگی بردم شش کیلو بود
دکترش میگه خیلی خوبه ولی بنظرمن اشتباه کرد سن پسر من رو
شیر خودم رو میخوره اصلا شیر خشک دوست نداره به زور شبا قبل خواب 60سی سی میدم بهش
خواب خوبی هم نداره هر یکساعت و نیم الی دو ساعت بیدار میشه
دکترش امروز گفت که براش فرنی و حریره بادوم شروع کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



256
1403/11/11







