سلام دکتر عزیز
من الان ۱۱روزه دلپیچه و اسهال دارم ،تو این ۱۱روز ۳-۴روز خوب بودم دوباره بعد اون شروع شده
تمام آزمایشات هم خوب بود و مشکلی نبود
خطرناک نیست ؟چه دارویی مجازه برای اسهال ک من مصرف کنم؟
دکتر عفونی بهم قرص اوسلتامیویر داد خوردم دو تا ولی اون بیشتر باعث تهوع شدید و بی حالی و افت فشار داد مصرف نکردم
پرسش (1403/10/10):
دلپیچه داشتن در هفته ۳۱
277
20
1403/10/10
سوال کننده
0
1403/10/10
فرزانه خانوم
غذا های سفت بخور ببین درست میشی
0
1403/10/10
سوال کننده
چند روزه روغنی اصلا نمیخورم ،اب پز یا کبابی میخورم ،یا موز و به و سیب و انار زیاد میخورم
یکم بهتر میشم دوباره شروع میشه
گلاب ب روتون دو سه روز یا شکمم کار نمیکنه اصلا یا اسهال داشته باشم روزی دو نهایت سه بار دفع دارم
یکم بهتر میشم دوباره شروع میشه
گلاب ب روتون دو سه روز یا شکمم کار نمیکنه اصلا یا اسهال داشته باشم روزی دو نهایت سه بار دفع دارم
0
1403/10/11
پزشک اوما
عزیزدلم طول سرویکس آخرین بار کی چک شده چند بوده
0
1403/10/11
پزشک اوما
سلام سلام به روی ماهتون مامان جان
0
1403/10/11
سوال کننده
هفته پیش چک شد که با سرکلاژ ۲۶/۵بود
0
1403/10/11
پزشک اوما
عزیزم فعلا دمیترون هر 8 ساعت یک عدد استفاده کنید اگر رفع نشد مراجعه کنید تا درمورد لوپرامید تصمیم گیری شود و طول سرویکس مجددا چک گردد
0
1403/10/11
سوال کننده
ممنونم دکتر
0
1403/10/11
سوال کننده
فقط ممکنه دلپیچه ربطی ب طول سرویکس داشته باشه ؟🫤
0
1403/10/11
سوال کننده
دمیترون تا چند روز مصرف کنم؟
1
1403/10/12
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، دلپیچه مداوم میتواند با کوتاهی طول سرویکس همراهی داشته باشد یک روز بخورید روند رو به بهبود مشاهده نشد مراجعه کنید
0
1403/10/12
سوال کننده
چشم،ممنون
0
1403/10/12
سوال کننده
خانم دکتر ،من یک روز دمیترون ک گفتین خوردم اسهالم قطع شده ولی هرچی ک میخورم ب اندازه چند ثانیه دلپیچه میگیرم خوب میشه ،ینی نیاز ب دفع نیست
0
1403/10/13
پزشک اوما
عزیز دلم درد یا سوزش معده هم دارید
0
1403/10/13
سوال کننده
بله تقریبا از شروع ۶ماهگی سوزش معده داشتم ک ب مدت دو هفته ناشتا لانزوپرازول میخوردم ،معده درد هم گاهی اوقات دارم
0
1403/10/13
سوال کننده
قبل بارداری مشکل گوارشی داشتم ک خوب شده بودم ولی الان دوباره ی مدته همون علائم و مشکلات برام شروع شده
0
1403/10/13
سوال کننده
بعد ببخشید خانم دکتر از دیشب تا حالا ترشح بدون بو و مایل ب سبز کمرنگ دارم ،عفونته؟چیکار باید بکنم ؟
0
1403/10/14
پزشک اوما
عزیزم دمیترون را قطع کرده صبح ها پنتوپرازول بخورید شب ها فاموتیدین تا تغییرات را ببینیم
درمورد ترشح لطفا طبق قانون در تاپیک مجزا طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم
درمورد ترشح لطفا طبق قانون در تاپیک مجزا طرح کنید تا من شرمنده روی ماهتون نشوم
1
1403/10/14
سوال کننده
🙏🏼🙏🏼🙏🏼ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




