سلام خانما .اینو گذاشته بودم بازم دارم میزارم اگ میخوایید به امواتتون خیرات بدید بدیدمن براشون دعامیخونم قران میخونم ایت الکرسی حدیث کسا چله زیارت عاشورا صلوات بخدا مشکل مالی داریم دوتا بچه کوچیک دارم باباشون بخاطر بدهی تواین سرما رفته شهرستان کارکنه من بادوتا بچه تنها شب یلدایی هم امواتتون ثواب میبرن هم بچه های من خوشحال میشن خداخیرتون بده.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



567
1403/09/29

