سلام خانوما خوبین... من روز موعودم بتام 71خیلی نگرانم... تروخدا دعاکنید دیگ تحمل سقط ندارم... شش ماه قبل ناخاسته باردار شدم اما بی بی چکم بعد بیست روز هاله انداخت ک دکتر گفت ضعیفه احتمال سقطش خیلی زیاده... یعنی بیست روز بعد موعودم 34بود انگار ی ماه شد ک 1700شدم اما توهشت هفته ب دلیل ایست قلبی سقطشد.. تروخدا دعاکنید برام چون دیگ توان سقط ندارم.. ی مدت افسرده شده بودم... تروخدابیاین بگین امیدی هست بچم سالم باشه؟؟؟
0
1403/09/02
سوال کننده

0
1403/09/02
سوال کننده
الان دوروز گذشته هنوز پررنگ نشده
0
1403/09/02
سوال کننده
البته همین الان زدم
0
1403/09/02
سوال کننده
یعنی کسی نمیتونه جواب سوالموبده😔😔😔
0
1403/09/02
مامان علی اکبر
عزیزم نگران نباش
0
1403/09/02
مامان علی اکبر
من سر دخترم بتام۲۶بود
0
1403/09/02
مامان علی اکبر
۷۱خوبه که
1
1403/09/02
سوال کننده
ممنون مهتاب جان
0
1403/09/02
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
برای من چندروز بعد موعود ۱۳۰ بود پسر دومم
0
1403/09/02
سوال کننده
اخه برای قبلی سقط داشتم یه خاطره ی خیلی بدی برام موند... برای همون خیلیییییی نگرانم خیلی
0
1403/09/02
مامان علی اکبر
ارکیده جان یه سوال
الان این سومه؟
پس چرا نگران هستین؟
شماکه دوتادسته گل دارین
الان این سومه؟
پس چرا نگران هستین؟
شماکه دوتادسته گل دارین
1
1403/09/02
سوال کننده
خدا حفظش کنه
0
1403/09/02
سوال کننده
مهتاب جان بخدا فقط برای سقط نگرانم... وگرنه هرچی خدا بخاد
0
1403/09/02
سوال کننده
اونقد سقط بده ک ی مدتم ک بگذره بازم افسرده میشه ادم... بخدا فقط نمیخام کارم ب سقط برسه
0
1403/09/02
مامان علی اکبر
انشالله ایندفعه خاطرات خوب برات رقم بخوره عزیزم
0
1403/09/02
سوال کننده
ممنون مهتاب جان
0
1403/09/02
مامان علی اکبر
ماشاالله به ارادت
0
1403/09/02
سوال کننده
من واقعا رابطم محافظ شده بوده... اما حالا ک خدا بهم یه هدیه ی دیگ داده نمیخام ب سقط برسه
0
1403/09/02
سوال کننده
😘
0
1403/09/02
سوگل
بعد از ۴۸ ساعت تیتر بتا رو تکرار کن باید دوبرابر بشه اگه دوبرابر بشه مشکلی نداره
0
1403/09/02
سوال کننده
سوگل جان دفعه ی قبلم هی دوبرابر میشد ولی بازم سقط شد
0
1403/09/02
سوال کننده
خیلیییی داغونم خیلییی
0
1403/09/02
سوگل
من سقط قبلم دوبرابر نشده بود گفتن ضعیفه
0
1403/09/02
سوال کننده
ن مال من دوبرابر شد حتی تاهزاروهفتصد رفت
0
1403/09/02
سوال کننده
ولی دکتر گفت ضعیفه امکان سقطش هست
0
1403/09/02
tirajheh hadadi
نگران نباش من من سه روز بعد موعودم ۲۰۰ بود
0
1403/09/02
tirajheh hadadi
واسه من خیلی خیلی کمرنگ بود بی بی
0
1403/09/02
مامان علی اکبر
چرااخه
0
1403/09/02
سوال کننده
من دوتا بچه های قبلمو امپول زدم تاباردار شدم اونقد دکتر رفتم تاخدا دوتا هدیه بهم داد
0
1403/09/02
سوال کننده
ولی مال قبلی واین یکیو اصلا نرفتم دکتر
0
1403/09/02
tirajheh hadadi
خداروشکر دوتا داری.خدا حفظشون کنه
0
1403/09/02
سوال کننده
ک قبلی سقط شد
0
1403/09/02
مامان علی اکبر
اون سقط مال قبله بیخیال دیگه بهش فکرنکن
0
1403/09/02
سوال کننده
خدا حفظش کنه عزیزم
0
1403/09/02
سوال کننده
ممنون مهتاب جان😘😘
0
1403/09/02
سوال کننده
ممنون عشقم
0
1403/09/02
مامان علی اکبر
خواهش میکنم
هرچی هم الان فکرگذشته کنی حالت بدتر میشه
پس گذشته ها گذشته
هرچی هم الان فکرگذشته کنی حالت بدتر میشه
پس گذشته ها گذشته
0
1403/09/02
سوال کننده
اره واقعا.. برام دعا کنید ممنون عزیزم
0
1403/09/02
tirajheh hadadi
من ندارمش 😔تو ۴ ماهگی کیسه آبم پاره شد الان باید به دنیا میومد دیگه😔
0
1403/09/02
سوال کننده
ای جان... متاسفم واقعا.. ان شاالله خدا بهترشو تودلت بذاره
0
1403/09/02
tirajheh hadadi
قربونت برم گلم🌹🙏🏻
0
1403/09/02
سوال کننده
فدات
0
1403/09/02
صدیقه z
منکه سر هر دو بارداریم بی بی چکام خط دومش کمرنگ بودن
0
1403/09/02
سوال کننده
عه... خدا حفظشون کنه
0
1403/09/02
زهرا ...
برا من ۷ روز بعد ۸۴ بود که خوبه بابا الکی استرس نگیر
0
1403/09/02
سوال کننده
خداروشکر زهراجان
0
1403/09/02
سوال کننده
ان شاالله بسلامتی فندقتو بغل بگیری
0
1403/09/02
زهرا ...
ان شاءالله برا شما بسلامتی بگذره
0
1403/09/02
سوال کننده
ممنون عزیزم
1
1403/09/02
زهره .
عزیزم چرا انقدر روحیه اتونو باختین باز شکر کنین دوتا دارین پس ماهایی که فقط سقط میکنیم یدونه هم نداریم باید چیکار کنیم؟به چیزای بد فکر نکنین
0
1403/09/02
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
من یه هفته بعد از موعد بتام 14بود دوروز بعد شد50یه روز بعد200 نگران نباش
0
1403/09/02
سوال کننده
اره زهره جان باید بخودم دلداری بدم... ان شاالله هرچه زودتر خدا دامن شماروهم سبز کنه😘😘😘
0
1403/09/02
سوال کننده
خداروشکر... دورت بگردم
0
1403/09/02
سوال کننده
ب نظرتون ب جنسیت ربط داره
0
1403/09/02
زهره .
قربونت هر زمان فکرای بد اومد سراغت به دسته گلات نگاه کن دلت اروم بشه
0
1403/09/02
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
برعکس اونموقع مه اولین بتا یی که دو سه روز بعد موغد دادم بالای هزار بود سقط کردم ربطی نداره نگران نباس
0
1403/09/02
ꑄꋬꏂꏂꂟꏂꃬ 👫74💏
خدا نکنه انشالله سالم و سلامت و با دل خوش بغلش میکنی
0
1403/09/02
زهره .
بتای خواهر منم ۸۰ بود خیلی از موعدش گذشته بود حتی دکتر گفته بود بتات خوب نیس ولی الان دخترش سه سالشه ...مهم اینه بتات بعد از ۴۸ ساعت خوب بره بالا
0
1403/09/02
صدیقه z
نوچ من سر بارداری اولم یه هفته از موعد بتام ۷۵۴ بود بارداری دوم هم دقیقا یه هفته بالای ۲۰۰۰ شد و هر دو هم پسر هستن
0
1403/09/02
سوال کننده
قربونت برم زهره جان... ممنون از حرفای قشنگی ک میزنی.. دلم اروم شد
1
1403/09/02
سوال کننده
قربونت برم...
1
1403/09/02
سوال کننده
ممنون عزیزم همچنین
0
1403/09/02
زهره .
فداتشم ان شا...بیای همینجا بگی همه چیز خوب پیش رفته سالم بغلش کنی
1
1403/09/02
سوال کننده
خداروشکر خدا حفظش کنه ان شاالله
0
1403/09/02
سوال کننده
خداروشکر خدا حفظشون کنه ان شاالله
0
1403/09/02
سوال کننده
خدانکنه... تنت سلامت باش ان شاالله... ان شاالله عزیزدلم... امشب از ته ته دلم برات دعامیکنم ان شاالله ماه دیگ همین موقع خبرخوش بهمون بدی😘😘😘😘
0
1403/09/02
صدیقه z
سلامت باشی عزیزم خدا گل پسراتو و همنچنین تو دلی رو حفظ کنه
0
1403/09/02
سوال کننده
قربونت صدیقه جان
1
1403/09/02
زهره .
😘😘😘
0
1403/09/02
زهرا نوری
سلام عزیزم خوبی منم مثل شما بودم دقیقا بیبی چک مثل شما بود کمرنگ بعد روز موعد بتا ۸۳ بود اصن نگران نباش انشالله که چیزی نیست عزیزم
0
1403/09/02
سوال کننده
ممنون زهراجان
0
1403/09/02
سوال کننده
جنسیت نی نی شماچیه
0
1403/09/02
فاطمه 👩👧❤
عزیزم من سر دخترم ۷۰ بود بتام اصلا نگران نباش الکی
مهم اینه که بعد ۴۸ ساعت دوبرابر بشه
مهم اینه که بعد ۴۸ ساعت دوبرابر بشه
0
1403/09/02
sara *
سلام روز موعود سرپسرمنم ۵۰ بود نگران نباش عزیزم توکلت ب خدا باشه
0
1403/09/02
سوال کننده
ممنون فاطمه جان... بعد بی بی چکت پررنگ شد؟؟؟
0
1403/09/02
سوال کننده
ممنون سارا جان توکل ب خدا
0
1403/09/02
سوال کننده
بی بی چک شماچطور پررنگ شد؟؟
0
1403/09/02
sara *
اصلا ب بی بی چک توجه نکن ممکنه اصلا پررنگ نشه مهم آزمایشته اگ خیلی نگرانی ۴۸ساعت بعد دوباره تکرارکن
1
1403/09/03
سوال کننده
ممنون عزیزم... جشم حتما
0
1403/09/03
پاییز 🍀
حالت رو درک میکنم حس خیلی بدیه انشاالله این کوچولو برات بمونه و سالم به دنیا بیاد
0
1403/09/03
سوال کننده
ممنون ثمین جان ان شاالله تاماه دیگ همین موقع خبرخوش بهمون بدی😘😘😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



665

