سلام عزیزان خوبید،اینجا کسی رو داریم که رژیم پسر زایی گرفته باشه و نتیجه دیده باشه،لطفا اگه بوده بگین چیکار کردین؟
یا کسی از دعای نافه گردون نتیجه گرفته؟
بعد این غذاهایی که میگن،کدومش باید زن بخوره کدومش مرد؟
ایا کسی بوده قبل رابطه جوش شیرین خودشو شسته باشه،ولی بچش دختر بشه
پرسش (1403/07/29):
پسر زایی کمک میخواستم
1111
79
1403/07/29
سوال کننده
0
1403/07/29
دل انگیز .
سلام من یه پیج اینستا گرام دارم خیلی رضایت دارن
خودمم منتظرم پول دستم بیاد .
داروی پسر زایی دارن
تقویت اسپرم
تقویت تخمدان
خیلی نتیجه دیدن
خودمم منتظرم پول دستم بیاد .
داروی پسر زایی دارن
تقویت اسپرم
تقویت تخمدان
خیلی نتیجه دیدن
0
1403/07/29
mahsa ♥️
دارو و رژیم دخترزایی هم دارن؟؟
1
1403/07/29
پروین ف
من سردی نخوردم ترشی نخوردم گرد نخل خرما خوردم پیاز و روغن زیتون و تخم مرغ محلی خوردم
0
1403/07/29
مریم .
سلام عزیزم. من این پیجو میشناسم خیلی رضایت 100 درصدی داره خودت برو یه نگاهی بهش بنداز
1
1403/07/29
مریم .

5
1403/07/29
مامان محبوبه 💕🌸
عزیزم من رژیم گرفتم ولی زیاد رعایت نکردم،ولی دقیقا روز تخمک گذاری اقدام کردم و اینکه من نذر کردم اگه پسر باشه اسمش محمد بذارم❤️
0
1403/07/29
فاطمه اصغری
سلام عزیزم روزایی ک پریود میشدم تخم هویج دم کردم با زیر دلم بادکش انداختم روغن سیاهدونه میزدم زیر دلم شوهرمم عرق کاسنی میخورد ولی من برای تقویت رحم میخوردم بعد از دنیا اومدن بچم گفتن اینا برا پسر زایی
2
1403/07/29
فاطمه اصغری
خیلی خیلی ببخشید برای پسرم هم میگن اول خانم ارضا بشه بعد آقا بچه پسر میشه
1
1403/07/29
فاطمه اصغری
بعد از پاکی باد کش انداختم وگرنه ضرره تو پریود
2
1403/07/29
Zahra7667 ...
والا منم ازین کارا میکردم واسه پسر بدنیا اوردن،الان ب حدی پسرم بازیکوش و شلوغه و اذیتم میکنه بعضی وقتا میگم همون تو کاش دختر میشدی نه پسر😂😂البته شوخی میکنم،الهی هزار مرتبه شکر بابت سلامنیش،ولی وااااقعا پسر نگه داریش تربیتش و همه چیزش خیلی خیلی سخت تره تا دختر...خدا ب مادرای پسر دار صبر بدع
1
1403/07/29
فرزانه مامان شازده والا
من🖐️
روز ۱۴ و ۱۶ سیکل رابطه داشتم
نیم ساعت قبل رابطه محلول آب و جوش شیرین با سرنگ تزریق کردم داخل واژنم
شبش قرص فلوکونازول ۵۰ خوردم
پوزیشن داگی بود
بعدشم ۲۰ مین پاهامو بالا گرفتم
رژیم تغذیه رعایت نکردم
روز ۱۴ و ۱۶ سیکل رابطه داشتم
نیم ساعت قبل رابطه محلول آب و جوش شیرین با سرنگ تزریق کردم داخل واژنم
شبش قرص فلوکونازول ۵۰ خوردم
پوزیشن داگی بود
بعدشم ۲۰ مین پاهامو بالا گرفتم
رژیم تغذیه رعایت نکردم
0
1403/07/29
fateme ^_^
سلام شما خونتون کجاست عزیزم و منم این نافه گردون رو شنیدم
0
1403/07/29
دل انگیز .
بله عزیزم
1
1403/07/29
دل انگیز .
بله همینه عزیزم
میخاسم برم اسکرین بگیرم دیدم فرستادید
میخاسم برم اسکرین بگیرم دیدم فرستادید
0
1403/08/01
سوال کننده
ممنونم عزیزان،نه من به این پیج ها اعتماد ندارم،بجز ای وی اف هیچ چیزی صد درصدی نیست.
1
1403/08/01
سوال کننده
بابا مشکل اینجاست،یکی میگه قلیایی یکی میگه گرمی،مثلا خیار قلیایی ولی سرده،یا گردو گرمه ولی اسیدی ،من که کلافه شدم
0
1403/08/01
سوال کننده
من استان ایلام هستم
1
1403/08/04
fateme ^_^
برو نافه گردون
2
1403/08/04
fateme ^_^
من انجام دادم انشالا که هست
0
1403/08/08
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1403/08/08
fateme ^_^
دیروز رفتم انومالی گفت احتمالا دختره☹️
1
1403/08/08
fateme ^_^
انگاری الکی بود
0
1403/08/13
سوال کننده
نیت اسم محمد کن
0
1403/08/13
سوال کننده
انشالله پسره
0
1403/08/13
سوال کننده
کدوم شهر هستی
1
1403/08/13
fateme ^_^
نیت کردم هر روزم سوره محمد میخونم به نیت
1
1403/08/13
fateme ^_^
ممنونم انشالله
1
1403/08/13
fateme ^_^
لرستانم
0
1403/08/16
سوال کننده
سلام فدات نتیجه قطعی نکرفتی
0
1403/08/29
Bati 🫰
سلام عزیزم شما الان رژیم هستید ؟
0
1403/08/30
سوال کننده
سلام فعلا گرمی نمیخورم
0
1403/08/30
سوال کننده
این ماه اقدام داشتم بینم نتیجه چی میشه
0
1403/08/30
Bati 🫰
سونو واسه اندازه فولیکول رفتید ؟
0
1403/08/30
سوال کننده
اره ولی روزی که رفتم فولیکولم ازاد شده بود
0
1403/08/30
سوال کننده
و نمیدونم اندازش چند بود
0
1403/08/30
سوال کننده
ضب چهاردهم فولیکولم ازاد شد،من صبحش نزدیکی داشتم
0
1403/09/01
Bati 🫰
برای تقویت تخمدان چی کار کردید؟
0
1403/09/01
Bati 🫰
من تخمدان هام پلی کیستیک هستن و خیلی ضعیفن
0
1403/09/01
Bati 🫰
عع آمپول نزده بودید؟
0
1403/09/01
سوال کننده
نه،امپول باعث ازاد شدن میشع؟
0
1403/09/01
سوال کننده
من قبلا سونو تخمدان ندادم نمیدونم چقدر هستند
0
1403/09/01
سوال کننده
ولی میگه وقتی موقع آزاد سازی درد داری،یعنی درشت هستند
0
1403/09/01
Bati 🫰
اره دیگ آمپول آزاد سازی
0
1403/09/01
Bati 🫰
والا منم درد دارم اما از کیست بود
0
1403/09/01
Bati 🫰
عزیزم میای روبیکا صحبت کنیم!؟ اینجا برای من خوب باز نمیشه هنگ میکنه صفحه میاد بیرون
0
1403/09/02
سوال کننده
شماره تماستون رو بدید
0
1403/09/02
سوال کننده
آیدی داره چی داره؟
0
1403/09/02
Bati 🫰
ی تایمی بیا ک سریع بردارمش
0
1403/09/02
Bati 🫰
چ موقع آنلاینی اینجا ؟!
0
1403/09/02
سوال کننده
اخر شب ساعت یازده به بعد میام
0
1403/09/02
سوال کننده
الان سرم شلوغ
0
1403/09/02
سوال کننده
09182820871
0
1403/09/02
سوال کننده
این شمارمع
0
1403/09/02
سوال کننده
روبیکا پیام بده
0
1403/09/02
Bati 🫰
باشه عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




