سلام وقتتون بخیر دکترجان
سوالم راجع ادرار سوختگی و بخش دوم سوالم موهای ناحیه تناسلیش هست
پای دخترم چند روز پیش دیدم که قرمزشده و دونه های ریز زده قسمت مقعدش من هم پماد کلتریمازول یک درصد سه روز براش زدم رو بهبودی بود و دونه ها رفت امروز دیدم که شدت قرمزی بدتر شده و انگار له کرده پاش امروز براش پماد ریکاو خریدم دوبار زدم
طی دوهفته اخیر هم که سرماخورد آزیترومایسن استفاده کرد ۵ روز
و اینکه واکسن چهارماهگی یکم مهرماه زد
خیلی بیقرار یهو گریه های شدید میکنه
آب دهانش بسیااار زیاد جوری که لباسش تا روی شکمش خیس میشه ممکن بخواد دندان دربیاره
گاهی مدفوعش شل و ابکی
و
دکترجان قسمت خصوصی دخترم متوجه رویش مو شدم خییلی نگرانم کرده آیا طبیعی یا هورمونی هست؟
پرسش (1403/07/09):
ادرارسوختگی پای نوزاد ۴ ماهه
417
75
1403/07/09
سوال کننده
0
1403/07/09
سوال کننده

دکتر این سوختگی پاش و فلش هایی که زدم مو هایی هست که اشاره کردم در سوالم
0
1403/07/09
سوال کننده

0
1403/07/09
سوال کننده

عکس رویش مو حالت نور عادی
0
1403/07/09
سوال کننده

عکس با نور زیاد فلش گوشی
0
1403/07/09
سوال کننده

پماد استفاده روزانه
0
1403/07/09
سوال کننده

این دوتا پماد هم دارم استفاده کنم یا خیر؟
0
1403/07/09
سوال کننده

ریکاو خریدم دوبار زدم ادامه بدم تا چندروز؟ یا مصرف قطع کنم؟
0
1403/07/09
سوال کننده
شربت پنتوپرازول هم برای رفلاکس میخوره
0
1403/07/09
سوال کننده
ببخشید که توضیحاتم طولانی شد گفتم که به موضوع کاملا اشراف پیدا کنید.
متشکر
متشکر
1
1403/07/09
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
با ریکاو بهتر نشده؟
با ریکاو بهتر نشده؟
0
1403/07/09
سوال کننده
امروز عصر و امشب فقط دوبار زدم اما تغییر ندیدم این عکس ها بعد استفاده ریکاو هست
0
1403/07/09
پزشک اوما
عزیزم الان کمی عکس ناواضح است همچنان در عکس جدید دانه دارد؟
0
1403/07/09
سوال کننده
دکتر الان اون دونه های ریز دیگه نیست بشدت قرمزه و انگار گوشت پاش پوستش کنده یه همچین حالتی
0
1403/07/09
سوال کننده
یعنی دونه با پماد کلتریمازول رفتن اما امروز دیدم قرمزی شدید شده و این حالت شده
0
1403/07/09
سوال کننده

این قسمت ها دونه هست
1
1403/07/09
پزشک اوما
متوجه شدم عزیزم تا فردا ریکاو بزنید به من گزارش دهید سودوکرم هم خوب است فعلا بتامتازون و دکسپانتنول نزنید فردا تصمیم گیری کنیم اگزاسین هم نزنید
درمورد رویش مو کاملا طبیعی است در واقع در نوزادان مقادیر کم موها خصوصا هنگامی که کمرنگ بوده و حالت کرکی دارند جای نگرانی ندارد، اما اگر با گذشت زمان متوجه شدید که تعداد موها در حال افزایش است و یا ضخیم تر و پررنگ تر می شوند بهتر است که متخصص اطفال برای ارزیابی شرایط مراجعه کنید در حال حاضر به هیچ عنوان احتمال مشکل هورمونی مطرح نمیشود زیرا این شرایط در بسیاری از نوزادان به صورت طبیعی در طی روند رشد و تکامل پیش خواهد آمد 🌹
درمورد رویش مو کاملا طبیعی است در واقع در نوزادان مقادیر کم موها خصوصا هنگامی که کمرنگ بوده و حالت کرکی دارند جای نگرانی ندارد، اما اگر با گذشت زمان متوجه شدید که تعداد موها در حال افزایش است و یا ضخیم تر و پررنگ تر می شوند بهتر است که متخصص اطفال برای ارزیابی شرایط مراجعه کنید در حال حاضر به هیچ عنوان احتمال مشکل هورمونی مطرح نمیشود زیرا این شرایط در بسیاری از نوزادان به صورت طبیعی در طی روند رشد و تکامل پیش خواهد آمد 🌹
0
1403/07/09
سوال کننده
خیلی ممنونم دکتر جان محبت کردید سلامت باشید 🌹
فردا حتما بهتون شرایط رو اطلاع میدم ممنونم🌹🌹🌹🌹
فردا حتما بهتون شرایط رو اطلاع میدم ممنونم🌹🌹🌹🌹
0
1403/07/09
سوال کننده
سلام مجدد دکتر جان
پماد ریکاو که استفاده کردم قرمزی کمتر شده ادامه اش بدم؟ تا چند روز؟
پماد ریکاو که استفاده کردم قرمزی کمتر شده ادامه اش بدم؟ تا چند روز؟
0
1403/07/09
سوال کننده
واینکه اگه یوقت دوباره شدت گرفت چه پماد بزنم؟
0
1403/07/09
سوال کننده

0
1403/07/09
سوال کننده

دکتر از تولد همش این ترشحات داره آزمایش ادرار داد خوب بود دکترش گفت پماد کلتریمازول استفاده کردم براش اما بازم هستند ممکن ادرارش عفونی باشه که پاشو میسوزنه؟
1
1403/07/09
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
خداروشکر عزیزدلم تازمانی که کاملا بهبود یابد ادامه دهید آزمایش ادرار تابه حال دادید؟
خداروشکر عزیزدلم تازمانی که کاملا بهبود یابد ادامه دهید آزمایش ادرار تابه حال دادید؟
0
1403/07/09
سوال کننده
بله دکتر آزمایش کشت ادرار هم داد جوابش خوب بود
0
1403/07/09
سوال کننده

0
1403/07/09
سوال کننده
بعد از بهبودی روزانه همان اگزاسین را ادامه بدم؟
0
1403/07/09
پزشک اوما
به عنوان روزانه کالاندولا را امتحان کردید؟ یا کرم های محافظ مخصوص؟
همیشه سوختگی دارد؟
همیشه سوختگی دارد؟
0
1403/07/10
سوال کننده
دکتر اگزاسین دو مدل داره
این یکی که من دارم حاوی زینک اکساید نپی کرم
این یکی که من دارم حاوی زینک اکساید نپی کرم
0
1403/07/10
سوال کننده

0
1403/07/10
سوال کننده

من این مدل رو دارم
0
1403/07/10
سوال کننده
اگر بنظرتون قوی هست تا برند دیگه ای بگیرم
آردن آبی هم قبلا واسش استفاده کردم نساخت به پاش
آردن آبی هم قبلا واسش استفاده کردم نساخت به پاش
0
1403/07/10
سوال کننده
همیشه نه دکتر اما اکثر مواقع سوختگی داره
کالاندولا هم بله اما محافظت کمی داشت واسش
ممکن به زینک اکساید حساسیت داشته باشه؟
همه برند ها حاوی زینک اکسایدن
کالاندولا هم بله اما محافظت کمی داشت واسش
ممکن به زینک اکساید حساسیت داشته باشه؟
همه برند ها حاوی زینک اکسایدن
0
1403/07/10
سوال کننده
ایروکس هم استفاده کردم اما باز پاش قرمز بود
0
1403/07/10
سوال کننده
و اینکه دکتر این ترشحات پس علتش چیه؟
1
1403/07/10
پزشک اوما
عزبزم تعویض پوشک چطور امتحان شده؟ این ترشحات در بچه ها طبیعی است جانم
0
1403/07/11
سوال کننده
ممنون دکتر جان
بله اوایل تولد مولفیکس بود کشاله رانش قاچ میخورد تغییرش دادم به مارک مای بیبی
بله اوایل تولد مولفیکس بود کشاله رانش قاچ میخورد تغییرش دادم به مارک مای بیبی
0
1403/07/11
سوال کننده
الان 2 روز پماد ریکاو میزنم خیلی پاش بهتر شده ممنون از راهنمایی تون دکتر خدا خیرتون بده
1
1403/07/11
پزشک اوما
عزیزم اگر مکررا سوختگی عود میکند مارک دیگری را هم تست کنید، خداروشکر که بهتر شده نگران گل دخترمان بودم❤️اغلب کرم های محافظ، زینک اکساید دارند اگر لا اگزاسین خوب بوده با همان جلو بروید البته اگر تعویض منظم انجام دهید همیشه هم پماد لازم نیست
0
1403/07/12
سوال کننده
ممنون بابت لطفی که دارید🌹
چشم متشکرم دکترجان🙏🏻
شاد و سلامت باشید❤️
چشم متشکرم دکترجان🙏🏻
شاد و سلامت باشید❤️
1
1403/07/13
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و الهی که همیشه شاد باشید ،ممنونم از محبتتون ❤️🥰❤️🥰
0
1403/07/14
سوال کننده

سلام خانوم دکتر امروز توجه کردم انگار که مقعدش ترک خورده زخم یا همون شقاق اگ درست بگم😭 در اثر چی اینجوری میشه همون مارک پوشک هم عاملش هست؟ کلا که دخترم هیچوقت یبوست نیست نوع دفعش اسهالی هست بایولاکت میخوره آزمایش اسهالش هم خوب بود دکتر گفت پس شیر خودت میخوره دفعش اینجوری هست
0
1403/07/14
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
ناخن شما بلند نبوده؟
ناخن شما بلند نبوده؟
0
1403/07/14
سوال کننده
نه دکترجان همیشه ناخنام کوتاه هستن و سوهان میکشم که تیز نباشه و موقع شستشوهم حواسم هست با پهلو انگشتم میشورمش
0
1403/07/15
پزشک اوما
عزیزم تتراسایکلین بزنید تا تغییرات را ببینیم ولی داخل واژن نرود آنتی فیشر هم مجاز است از داروخانه بخواهید متناسب با سن دلبندتان بدهند
0
1403/07/16
سوال کننده
دکتر جان به دکترش مراجعه کردم پماد هیدروکورتیزون تجویز کردن روزی 2 بار
تتراسایکلین هم در کنارش استفاده کنم؟
تتراسایکلین هم در کنارش استفاده کنم؟
1
1403/07/16
پزشک اوما
اول هیدروکورتیزون را استفاده کنید عزبزم جواب نداد بعدا تتراسایکلین
0
1403/07/16
سوال کننده
ممنونم دکتر محبت کردید❤️🌹🙏🏻
1
1403/07/16
پزشک اوما
زنده باشید عزیزکم 🥰💐🥰
1
1403/07/16
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
0
1403/07/23
سوال کننده

0
1403/07/23
سوال کننده

0
1403/07/23
سوال کننده
سلام دکتر جان برای ادرا رسوختگی زینک اکساید فیروز زدم قرمزی رفته ولی انگار شقاق هنوز هست هیدروکرتیوزنم که زدم
0
1403/07/23
سوال کننده
زینک اکساید فیروز خیلی به پاش ساخته ولی پارابن داره استفاده مداومش اشکال نداره
0
1403/07/23
سوال کننده
اگر تاپیک جدید نیاز هست لطفا بهم بگید تا تاپیک جدید بزنم
0
1403/07/25
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزم
نه نگران نباشید پارابن آن در حدی نیست که مشکل ساز گردد استفاده کنید
نه نگران نباشید پارابن آن در حدی نیست که مشکل ساز گردد استفاده کنید
0
1403/07/25
پزشک اوما
به چشم من شقاق کمتر شده شما که از نزدیک چک میکنید بنظرتان بهتر شده؟
0
1403/07/25
پزشک اوما
نه جان دلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




