سلام دکتر.
بیزحمت نگاه کنید ازمایشم رو.
من مینورم. هفته 10ازمایش دادم هموگلوبینم 13بود.
از هفته 14 فروفورت گاین تجویز شد بصورت یک روز در میون.و چون مینورم گفتن هفته ای سه تا اسید فولیک 5بخوری کافیه.
دلیل اینکه آهن یک روز درمیون میخوردم این بود که دچار یبوست میشدم. دکترم گفت یه روز در میون بخور. و اوکی شدم.
الان تو هفته 25هم هموگلوبینم پایینه. هم فریتین.
نظر شما چیه؟ دوز اهن باید زیاد شه؟ یا روزی دوتا باید بخورم؟
اسیدفولیک همچنان ادامه بدم؟ بس نیس؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



222
1403/05/17




