سلام دوستان وقت بخیر
کسانی ک سقط تو هفته بالا داشتن بعدش بارداری سالمی داشتن؟ قبل از اقدام ازمایشات سقط مکرر انجام دادن بعد اقدام؟
پرسش (1403/05/06):
سقط و اقدام به بارداری بعد از سقط
880
433
1403/05/06
سوال کننده
0
1403/05/08
سوال کننده
مرسی عزیزم اره میرم میگیرم
یمدت بعد از سقطم میزدم ولی دیگ تموم شد نزدم
یمدت بعد از سقطم میزدم ولی دیگ تموم شد نزدم
0
1403/05/08
سوال کننده
من ۳۸ سالمه 😅
برای همین دیگ فرصتی ندارم😂 شد شد نشدم فداسرم دیگه😄
برای همین دیگ فرصتی ندارم😂 شد شد نشدم فداسرم دیگه😄
0
1403/05/08
سوال کننده
یعنی هنوز ۳۸ نشدم ۳۷ م ولی تا اقدام کنم فک کنم بشم ۳۸😅
0
1403/05/08
سوال کننده
همسن خودم
0
1403/05/08
fatemeh امید به خدا😍
بزن رحمتو همیشه گرم نگهدار
0
1403/05/08
سوال کننده
من الان تو این ۱۲ سال اقدام ۳ تا سقط داشتم
0
1403/05/08
سوال کننده
اره میزنم
0
1403/05/08
fatemeh امید به خدا😍
تنت سالم
پیگیری کن وقتی درمان شدی کامل اقدام کن
فقط لطفا نصفه ولش نکنی
درمانتو قطعی کن
پیگیری کن وقتی درمان شدی کامل اقدام کن
فقط لطفا نصفه ولش نکنی
درمانتو قطعی کن
1
1403/05/08
fatemeh امید به خدا😍
من تو ۹ سال اقدام ۶ تا سقط داشتم
0
1403/05/08
fatemeh امید به خدا😍
🫠
0
1403/05/08
سوال کننده
برم عمل کنم اول ببینم بعدش چی پیش میاد
مرسی قشنگم از راهنماییت
مرسی قشنگم از راهنماییت
0
1403/05/08
سوال کننده
انشالا ک شما هم بزودی خبر خوش بدی بهمون
ولی واقعا سقط جدا از روحی ک اذیت میشی قشنگ از نظر جسمی داغون میشه ادم
ولی واقعا سقط جدا از روحی ک اذیت میشی قشنگ از نظر جسمی داغون میشه ادم
0
1403/05/08
سوال کننده
من ک دیگبدنم انرژی قبلو اصلا نداره
0
1403/05/08
سوال کننده
بنظرم شما هم پیگیر کارات باش ک زودتر ب نتیجه برسی چون مثمن سنتون بره بالا دردسرا بیشترمیشه
0
1403/05/08
سوال کننده
مثل اسم پروفایلت ب امید خدا 😍انشالا ک بزودی یکنینی خوشکل تو بغلت بگیری
0
1403/05/09
عاطی ...
سلام عزیزم میشه بگی هزینه شون چقدر شد؟
1
1403/05/09
سوال کننده
سلام گلم من بیمه ندارم ازاد رفتم نزدیک ۱۸ تومن
0
1403/05/09
سوال کننده
ببخشید فک کردم با من بودی😘😅
0
1403/05/09
عاطی ...
اشکال نداره عزیزم
0
1403/05/09
عاطی ...
خیلییی زیاده😞
0
1403/05/09
عاطی ...
با بیمه هم حتما 14 15 تا میشه
0
1403/05/09
عاطی ...
من دو تا سقط داشتم قلب تشکیل نمیشه
1
1403/05/09
مامان ایلیا ...
سلام گلم .پارسال انجام دادم آزمایشات خود ایمنی شدن ۶ میلیون .آزمایشات سقط مکرر هم که ناقص بودن بقیشون قبلاً انجام داده بودم شدن ۵ میلیون
0
1403/05/09
سوال کننده
اره متاسفانه ولی فک کنم با بیمه کمتر شه بازم یا بیمه تکمیلی
0
1403/05/09
عاطی ...
چقدر هزینه ها بالاست
0
1403/05/09
سوال کننده
متاسفم عزیزم
دکتر براتون ازمایشا رو نوشته ؟
دکتر براتون ازمایشا رو نوشته ؟
1
1403/05/09
عاطی ...
ممنونم عزیزم 💚
1
1403/05/09
مامان ایلیا ...
آره خیلی 💔😔
0
1403/05/09
سوال کننده
وحشتناکه اصلا
من پارسال قرا بود انجام بدم انجام ندادم دوبرابر شده
مثلا کاریوتایپ و پارسال گفت یک و ۸۰۰ امسال ک انجام دادم ۲ و هشتصد شد
من پارسال قرا بود انجام بدم انجام ندادم دوبرابر شده
مثلا کاریوتایپ و پارسال گفت یک و ۸۰۰ امسال ک انجام دادم ۲ و هشتصد شد
0
1403/05/09
عاطی ...
من دکتر که رفتم دو مورد رو واسم نوشت که دکتر اوما گفتن خیلیی ناقص هست
0
1403/05/09
مامان ایلیا ...
خواهش میکنم عزیزم ♥️
0
1403/05/09
عاطی ...
برای هر نفر
0
1403/05/09
عاطی ...
آخرش که فکر کنم بازم آزمایش بدیم همون دارو هایی مث آنوکسا و آسپرین و باید مصرف کنیم
1
1403/05/09
سوال کننده
اکثرا تو اوما میگن مشکل انعقادی یا ایمنب داشتن
این دوتا رو بنظرم حتما انجام بدید
من چون ی ایست قلبی داشتم دکتر گفت همشو بنویس
البته اول نصفشو نوشته بود من خودم گفتم کاملتر بنویس
این دوتا رو بنظرم حتما انجام بدید
من چون ی ایست قلبی داشتم دکتر گفت همشو بنویس
البته اول نصفشو نوشته بود من خودم گفتم کاملتر بنویس
0
1403/05/09
عاطی ...
من پارسال یه آزمایش کلی دادم که دو موردش پروتئین سی و روماتوئید بود فکر کنم اونا منفی بودن
0
1403/05/09
سوال کننده
ایمنی
0
1403/05/09
عاطی ...
ولی ظاهرا چیزهای دیگه باید باشه
1
1403/05/09
سوال کننده
اره
من هنوز همسرم انجام نداده هفته اینده قراره بره ازمایش
من هنوز همسرم انجام نداده هفته اینده قراره بره ازمایش
1
1403/05/09
سوال کننده
احتمال زیاد
0
1403/05/09
عاطی ...
دکتری که رفتم خیر سرش عالی هست تو اهواز ولی دو مورد بیشتر واسم ننوشت و گفت بیا تا بگم چ کار کنی. گفت باردار شدی دارو میدم که دوباره تکرار نشه
0
1403/05/09
عاطی ...
همسر من دی اف آی رو نداده
0
1403/05/09
سوال کننده
همسرتون ازمایش دادن؟؟ میگن اگ قلب تشکیل نشه ممکنه اسپرم ایراد داشته باشه
الان برای همسر من هم ازمایش کاریو تایپ نوشت هم اسپرمو گرافی و شکست اسپرم
الان برای همسر من هم ازمایش کاریو تایپ نوشت هم اسپرمو گرافی و شکست اسپرم
0
1403/05/09
عاطی ...
دکترشون هم که گفتن شما اقدام کنید موردی نداره که بعد از مصرف داروها بعد سه ماه باردار شدم که متاسفانه باز قلب تشکیل نشد
0
1403/05/09
سوال کننده
بنظرم بهتره همسرتونم ازمایش بده
شایدم چیزی نباشه ولی بنظرم این همه هزینه ادم میکنه ب خاطر دوتا ازمایش همسر خراب نشه همه چی
البته من هسرم بزور راضی کردم بره ازمایش😅
شایدم چیزی نباشه ولی بنظرم این همه هزینه ادم میکنه ب خاطر دوتا ازمایش همسر خراب نشه همه چی
البته من هسرم بزور راضی کردم بره ازمایش😅
0
1403/05/09
عاطی ...
مهر 1402 آزمایش داد که ضعیف بود دارو خورد و که من سه ماه بعدش باردار شدم
0
1403/05/09
سوال کننده
منم ی دکتر رفتم بعد از سقط ۱۸ هفتم
گفت اقدام کن اصلا ازمایش نمیخاد بازم سقط شد
دیگ رفتم الان پریناتولوژیست
گفت اقدام کن اصلا ازمایش نمیخاد بازم سقط شد
دیگ رفتم الان پریناتولوژیست
0
1403/05/09
عاطی ...
بله انشالله هفته دیگه میرم دکتر که واسش بنویسه
0
1403/05/09
سوال کننده
اها خب و
ولی بازم الان ک شما اگ بری ازمایشات انجام بدی جدید ازمایش بدن
شنیدم خرنوب و جنسینگ خیلی خوبه واس اقایون
ولی بازم الان ک شما اگ بری ازمایشات انجام بدی جدید ازمایش بدن
شنیدم خرنوب و جنسینگ خیلی خوبه واس اقایون
0
1403/05/09
عاطی ...
آخی خیلی متاسفم. خیلی از دکترا اصلا درک ندارن
0
1403/05/09
سوال کننده
من میخام اینارو بگیرم بدم بخوره😂
0
1403/05/09
سوال کننده
مرسی عزیز دلم اره واقعا
قشنگگف فوقش میفته دیگه😶😶😶بهمین راحتی
قشنگگف فوقش میفته دیگه😶😶😶بهمین راحتی
0
1403/05/09
عاطی ...
اصلا بزور دارو میخوره میگه میترسم واسه قلب ضرر داشته باشه
0
1403/05/09
عاطی ...
دقبقا به منم گفت همین رو. گفتم که میترسم باز پوچ شه گفت خوب بشه 😢
0
1403/05/09
عاطی ...
من دیگه میرم برای ای یو ای و نتیجه نداد برای ای وی اف چون از طبیعی دیگه چشمم ترسیده
0
1403/05/09
سوال کننده
البته اره ممکنه رو بعضیا واکنش خوبی نباشه باید از دارو گیاهی یا طب سنتی معتبر ک علم و دانششو داشته باشه سوال کنین
1
1403/05/09
عاطی ...
گرده نخل و خرنوب و میگن خوبه
1
1403/05/09
سوال کننده
واقعا درک ندارن از احساس ما
0
1403/05/09
سوال کننده
اره منم شنیدم
0
1403/05/09
عاطی ...
حالا کاش از همسر باشه. کاش از من نباشه که کلی دارو و آمپول باید بزنم
0
1403/05/09
عاطی ...
همسرم میگه من واسه شما میترسم
0
1403/05/09
سوال کننده
حالا ازمایشات رو بدید شاید مشکلتون مشخص شد و حل شد
1
1403/05/09
سوال کننده
دقیقا من از همین میترسم 🥲🥲🥲
اینکه سرم تراپی یا هرچیزی
من فقط با خوردن قرص اوکی هستم 😅
اینکه سرم تراپی یا هرچیزی
من فقط با خوردن قرص اوکی هستم 😅
0
1403/05/09
عاطی ...
انشالله هفته دیگه میرم که ببینم چی میگن و چه آزمایشاتی و مینويسن
0
1403/05/09
عاطی ...
آره من از سرم ای وی جی میترسم آخه خیلی ازش بد نوشته بودن
0
1403/05/09
عاطی ...
خدایا خودت رحم کن به ما
1
1403/05/09
سوال کننده
اره حتما پیگیری کنین
انشالا ایندفعه بارداری سالمی داشته باشی 😍😍😍
انشالا ایندفعه بارداری سالمی داشته باشی 😍😍😍
0
1403/05/09
عاطی ...
ممنونم عزیزم 💚 انشالله. همچنین برای خودت عزیزم
1
1403/05/09
سوال کننده
واقعا 🥵من هنوز رو این موارد تحقیق نکردم😬😬
0
1403/05/09
عاطی ...
برای شما قلب تشکیل شد بار دوم؟
1
1403/05/09
سوال کننده
قربونت عزیزم
انشالا هممون تا اخر امسال موفق شیم😅
انشالا هممون تا اخر امسال موفق شیم😅
0
1403/05/09
سوال کننده
من اولی قلبش تشکییل نشده بود هنوز افتاد
دومی ۱۷ هغته و ۳ روز ایست قلبی کرد
سومی هم تست زده بودم مثبت شده بود خاستم برم سونو یا دکتر دوروز بعدش افتادم خونریزی دفع شد دیگ نفهمیدم قلب داشته یا ن
دومی ۱۷ هغته و ۳ روز ایست قلبی کرد
سومی هم تست زده بودم مثبت شده بود خاستم برم سونو یا دکتر دوروز بعدش افتادم خونریزی دفع شد دیگ نفهمیدم قلب داشته یا ن
0
1403/05/09
سوال کننده
ولی از نظر خودم باید ۸ هفته میبود چون از روز پریودم حساب کردم
0
1403/05/09
عاطی ...
آخی 😞 😞 عزیزم
0
1403/05/09
عاطی ...
حیف شد 17 هفته بالا بود هفته ات. خدا بزرگه انشالله این سری سالم و سلامت میاد بغلت عزیزم
0
1403/05/09
سوال کننده
مرسی گلم
میگذره همش میگم شاید مشکل داشته خدا دوسم داشته ک نمونده
میگذره همش میگم شاید مشکل داشته خدا دوسم داشته ک نمونده
0
1403/05/09
عاطی ...
آره حکمت و قسمت خدا
0
1403/05/09
سوال کننده
اره دقیقا دو روز بعد باید میرفتم انومالی
ناشکری نمیکنم ولی شاید ب صلاحم نبوده
ناشکری نمیکنم ولی شاید ب صلاحم نبوده
0
1403/05/09
سوال کننده
دقیقا
1
1403/05/09
عاطی ...
خدا بزرگه
1
1403/05/09
سوال کننده
میگم چی میشد دوقلو باردار میشدیم😂😂
1
1403/05/09
سوال کننده
ب دکتر قبلیم کمیگفتم گفت تو همینارم نمیتونی نگه داری دوتا پیشکشت🤣
0
1403/05/09
عاطی ...
من گاهی میگم بی خیال شم اما نمیتونم. بچه ام خیلی تنهاست منم بعد دو تا سقط اصلا از ذهنم پاک نمیشه. چند هفته حس بارداری خیلی امیدوار و لذت بخشه یهو دنیا رو سذت خراب میشه خیلییی حس بدیه. از ذهن آدم پاک نمیشه. هیچ کس هم جز خودمون درک نداره از این مسئله
0
1403/05/09
سوال کننده
اره نگران نباش من هر چی سرم اومد از استرس بود واقعا
خیلی استرس و نگرانی باعث مشکلات میشه
خیلی استرس و نگرانی باعث مشکلات میشه
0
1403/05/09
عاطی ...
منم خیلییی استرس دارم
0
1403/05/09
سوال کننده
اره دقیقا
ن عزیزم ایندفعه پیگیری کن انشالا همه چی بخوبی واست پیش بیاد😘
ن عزیزم ایندفعه پیگیری کن انشالا همه چی بخوبی واست پیش بیاد😘
1
1403/05/09
عاطی ...
دی ماه که باردار شدم خیلییی وحشتناک استرس داشتم که متاسفانه باز به سرانجام نرسید
0
1403/05/09
سوال کننده
من دوستم ای وی اف بود بچه اولش بچه دومش بعد چند سال بدون هیچ دارویی باردار شد الان چندماهس😍
1
1403/05/09
fariba .
من دکترم گفت همه اش به خاطر اعصاب و استرسه
1
1403/05/09
سوال کننده
یعنی جوری بود دکترا ازش برای بارداری طبیعی قطع امید کرده بودن
0
1403/05/09
سوال کننده
اخ اخ دقیقاااا از همینه
0
1403/05/09
عاطی ...
عزیزم خدا رو شکر. آره چون رحمش گرم شد و آمادگی داشت
1
1403/05/09
سوال کننده
ایندفعه کلا بیخیال باش
0
1403/05/09
عاطی ...
من فکر میکنم از سردی رحم باشه که بچه تو شکم نمیمونه
0
1403/05/09
سوال کننده
اره اصلا خودشم تعجب کرده بود
میخام بگم خدا بزرگه کسی ک اصلا فکرشوو نمیکرد طبیعی باردار شه بعد از ای وی اف طبیعی باردار شد
میخام بگم خدا بزرگه کسی ک اصلا فکرشوو نمیکرد طبیعی باردار شه بعد از ای وی اف طبیعی باردار شد
0
1403/05/09
عاطی ...
از سقط پارسال خیلی استرسی شدم اصلا دست خودم نیست تا به جایی ام درد بگیره یا یه مطلبی رو بخونم بهم میریزم
0
1403/05/09
سوال کننده
اره باید ببینیم چی رحمو گرم میکنه بخوریم
0
1403/05/09
عاطی ...
من حلوا کاچی درست میکنم میخورم
1
1403/05/09
سوال کننده
ن ایندفعه اصلا بهش فک نکن وقتی رو یچی حساس میشع ادم بدتر میشه
0
1403/05/09
عاطی ...
ورزش هم گاهی اوقات انجام میدم تو خونه پیاده روی زیاد دارم
1
1403/05/09
سوال کننده
منم پریود قبلم خوردم یکم مغزیجات گرفتم اسیاب کنم با عسل قاطی کنم فشرده کنم مث شکلات
0
1403/05/09
سوال کننده
اینم اره واقعا اثر گذاره
0
1403/05/09
سوال کننده
ولی حتما همسرتونم بگید ازمایشو تکرار کنه ک اگ ضعیف بود تقویتش کنی
0
1403/05/09
عاطی ...
ولی خوابم اصلا خوب نیست
0
1403/05/09
عاطی ...
شبا دیر میخوابم تا لنگه ظهر میخوابم که خیلی بده اصلا خوب نیست
0
1403/05/09
سوال کننده
منم دقیقا شبا دیر میخابم خیلی روزاهم اصلا نمیخابم
1
1403/05/09
سوال کننده
رعایت اینا همه میشه جزو اصلاح سبک ماها باید اصلاح سبک کنیم
0
1403/05/09
عاطی ...
آره گفتم بره سونوگرافی کنه دوباره و یه آزمایش هم که دی اف آی توش باشه ببینم چه میکنه
0
1403/05/09
عاطی ...
آره واقعا
0
1403/05/09
عاطی ...
من اضافه وزن ندارم تازه چند کیلو هم کم دارم
0
1403/05/09
سوال کننده
من گفتم چک دی اف ای ولی دکترنوشت اسپرمو گرافی و شکست اسپرم نمیدونم همونه یا ن
0
1403/05/09
عاطی ...
چندین بار در سال هم آزمایش دادم که تیروئید و غلظت خون نداشتم
0
1403/05/09
عاطی ...
آره همونه
0
1403/05/09
سوال کننده
منم همینم ۵۸ کیلوام کلا
0
1403/05/09
سوال کننده
خب پس از این یکی خیالت راحته
من حس میکنم غلظت دارم چون امروز بزور ازم خون میگرف اصلا خون نداشتم از دو تا دستام گرف
من حس میکنم غلظت دارم چون امروز بزور ازم خون میگرف اصلا خون نداشتم از دو تا دستام گرف
0
1403/05/09
عاطی ...
عههه منم 59 60
0
1403/05/09
عاطی ...
عههه مگه از علائم غلظته؟
1
1403/05/09
سوال کننده
چقد خوب مشکل اضافه وزن نداریم حداقل😅😅دلمون بهمین چیزا خوش کنیم
0
1403/05/09
سوال کننده
نمیدونم میگم شاید 😅
0
1403/05/09
عاطی ...
خواهرم میگه مشکل انعقاد خون بیشتر زمانی مشخص میشه که وقتی جایی از بدن پاره میشه خون دیر بند میاد
1
1403/05/09
عاطی ...
آره واقعا
0
1403/05/09
سوال کننده
همه چیو بهم ربط میدممن😅
0
1403/05/09
سوال کننده
ااا ن من اینجوری نیستم
0
1403/05/09
عاطی ...
منم نیستم
0
1403/05/09
سوال کننده
انشالا شمام مشلت زود حل شه
تایپیک ندارن اقدامیا عضو شیم ک از تجربشون استفاده کنیم؟
تایپیک ندارن اقدامیا عضو شیم ک از تجربشون استفاده کنیم؟
0
1403/05/09
سوال کننده
مشکلت
0
1403/05/09
عاطی ...
حالا که دولت میگه بچه بیارید لااقل کمک کنن حداقل
0
1403/05/09
سوال کننده
ی نینی خوشل بیاری😍😍
1
1403/05/09
عاطی ...
ممنونم عزیزم انشالله همچنین برای خودت دوقلو ناز و خوشکل
1
1403/05/09
سوال کننده
دولت اگ میحاس هزینه کنه نمیومد انومالی و ان تی اینا رو ممنوع کنه😂
1
1403/05/09
عاطی ...
واقعا درسته
0
1403/05/09
سوال کننده
قربونت انشالا واس شماهم دوتا باشه😄
1
1403/05/09
عاطی ...
انشالله من که از خدامه
1
1403/05/09
سوال کننده
درست میشه نگران نباش😘
0
1403/05/09
عاطی ...
به جای اون دوتا قبلی ها که توی شکمم بودن و رفتن 😢
0
1403/05/09
سوال کننده
ب دکترت بگو ایندفعه این مساله رو
0
1403/05/09
سوال کننده
دقیقا
0
1403/05/09
سوال کننده
بگو راهی هست یا ن با دارو
0
1403/05/09
عاطی ...
دکترای اهواز که بیشترشون پول واسشون مهمه نه بیمار
0
1403/05/09
عاطی ...
والا آخرین دکتری که رفتم و همه ازش تعریف میکنن گفت دارو میدم که باز تکرار نشه
1
1403/05/09
fariba .
بچه ها من امشب جواب چکاپم آماده شده. باورتون نمیشه، فقر ویتامین دی دارم🥲
علاوه بر آپکا و جهش و😇
علاوه بر آپکا و جهش و😇
1
1403/05/09
عاطی ...
ولی به همه مراجعینش ای یو ای رو پیشنهاد میمرد
0
1403/05/09
عاطی ...
میکرد
1
1403/05/09
fariba .
از بس که تمرکز کردم رو بقیه مسائل چیزای ساده هم فراموش شده
0
1403/05/09
سوال کننده
اپکا هم بالاس؟ جهش چی داری🥲
0
1403/05/09
عاطی ...
منم ویتامین دی ام کم بود هفته هفتم بارداری که آزمایش داده بودم
1
1403/05/09
سوال کننده
حالا ویتامین دی رو میشه حلش کرد با دارو
0
1403/05/09
fariba .
پایینه
1
1403/05/09
سوال کننده
اینجام همینجورین بیشتر
0
1403/05/09
عاطی ...
آپکا چی هست؟ برای تیروئید؟
0
1403/05/09
سوال کننده
بده یا خوبه؟
1
1403/05/09
سوال کننده
فک کنم ایمنی بدن هس
2
1403/05/09
fariba .
درسته. منظورم این بود از بس استرس سقط رو دارم و دنبالشم دیگه ویتامین دی خوردن و ... یادم رفته
0
1403/05/09
عاطی ...
شما سقطتون به چه علت بوده
1
1403/05/09
عاطی ...
روزانه مصرف کنید دکتر به من گفت ماهیانه و هفتگی به درد نمیخوره
0
1403/05/09
سوال کننده
اره واقعا ادم این چیزارو فراموش میکنه
0
1403/05/09
fariba .
همین که بچه ها بالا صحبت کردن. بده. باید درمان شه
1
1403/05/09
سوال کننده
🥲🥲🥲
انشالا ک زود زود خوب شی
انشالا ک زود زود خوب شی
1
1403/05/09
fariba .
آره دکتر منم گفت اصلا و ابدا تا سه ماهت از مصرف بدوفولیک و ویتامین دی کامل نشده افدام نکن. از وقتیم اقدام خواستی بکنی آسپرین رو شروع کن
0
1403/05/09
سوال کننده
منم خیلی نگرانم ک جواب تستام چی باشه
0
1403/05/09
fariba .
لامصب خیلیم طول میکشه
0
1403/05/09
fariba .
برا من یه ماه بیشتر شد
0
1403/05/09
سوال کننده
اره بمنم گفت فعلا منتظر نباش بهت زنگمیزنیم بعدا
2
1403/05/09
سوال کننده
کاش حداقل مشکلاتی ک داریم زود حل شه و خوب شیم
0
1403/05/09
سوال کننده
یکم شاید دلمون اروم بگیره
0
1403/05/09
سوال کننده
الان باید چیکار کنی قرص میدن یا سرم و اینا؟ درمانش چقد طول میکشه
0
1403/05/09
عاطی ...
من این سری که رفتم بهداشت سه بسته دارو بهم داد فک کنم همین یدوفولیک باشه هر شب میخورم ولی دی رو سه روز یکی
0
1403/05/09
سوال کننده
منD ۵۰۰۰۰ از داروخانه گرفتم هفته یکی بخورم؟
0
1403/05/09
سوال کننده
دکتر من هیچی نداد اصلافت فعلا عمل کن بعد ببینم چی میشع خودم رفتم ویتامین دی و فولیک ۵ از داروخونه گرفتم
0
1403/05/09
عاطی ...
دی 1000 روزانه بخور
1
1403/05/09
سوال کننده
خیلی استرس نگیر چون خیلی بده
بهش فک نکن اصلا مطمین باش زود زود خو میشه شرایط بدنت و ی بارداری عالی خواهی داشت
بهش فک نکن اصلا مطمین باش زود زود خو میشه شرایط بدنت و ی بارداری عالی خواهی داشت
0
1403/05/09
سوال کننده
خوب
1
1403/05/09
سوال کننده
باید برم بگیرم پس
0
1403/05/09
عاطی ...
من برای تقویت تخمک نمیدونم چی بخورم قبلا اوابوست و مصرف کردم
1
1403/05/09
عاطی ...
حالا ببینم دکتر چی میگه تا انشاءالله بگیرم
0
1403/05/09
fariba .
نه عزیزم. ۵۰ هزار خیلیه.... ماهی یدونه ای
اگر هزار بود روزی یدونه.
اگر ۵۰ هزار بخوری دیگه تا ماه بعد نباید بخوری. مگر دکترت تجویز کنه و هر چن روز بود همون روند بخوری
اگر هزار بود روزی یدونه.
اگر ۵۰ هزار بخوری دیگه تا ماه بعد نباید بخوری. مگر دکترت تجویز کنه و هر چن روز بود همون روند بخوری
0
1403/05/09
fariba .
برا منم آووهیل داده
0
1403/05/09
سوال کننده
مرسی عزیز دلم
0
1403/05/10
فاطمـه
وای فاطمه منم همینطور بودم. شانس منم اولین جلسه که رفتم خانومه که قبل من بود رفت واسه تزریق جیغ زد. منو میگییییی.. داشتم قالب تهی میکردم😂 تو حیاط آزمایشگاه پای همون پله ها وایساده بودم یه ریز اشک میریختم همسرم سعی میکرد آرومم کنه. نوبتم شد جرئت نمیکردم برم داخل. خود دکتر دارایی اومد کلی باهام صحبت کرد تا آروم شدم و تزریق کردم. بعد فهمیدم واااااقعأ درد نداشت😑 ولی خیلی زشت شد جلو دکتر. عین بچه ها شده بودم. چون منم ترس از آمپول دارم و سابقه غش دارم بعد واکسن.. ولی این واقعأ دردی نداره. فقط یه کوچولو میسوزه تا بیای بفهمی چی شد تموم میشه. بعدشم حس سنگینی داری تو دستات. همین. اصلأ نگرانش نباش.
الان من دلم میخواد یه بار دیگه انجام بدم. حس باحالی داشت😁
هرچی بود،بهتر از تزریق انوکسا بود🫠😑
الان من دلم میخواد یه بار دیگه انجام بدم. حس باحالی داشت😁
هرچی بود،بهتر از تزریق انوکسا بود🫠😑
0
1403/05/10
فاطمـه
سلام عزیزم. ببخشید من تاپیکو گم کرده بودم. پیاما هم زیاد شده بود اینارو ندیده بودم.
آره قشنگم آزمایشات کاملن. فقط آپکا رو ندیدم داخلش. خودت میبینی اسمشو؟
از همسرت هم نمونه خون گرفتن؟
آره قشنگم آزمایشات کاملن. فقط آپکا رو ندیدم داخلش. خودت میبینی اسمشو؟
از همسرت هم نمونه خون گرفتن؟
0
1403/05/10
فاطمـه
خوب کردی دادی ولی اگر پیگیر بیمه پایه و بیمه تکمیلی بشید عالی میشه. بعدأ هزینه های عمل و بارداری هم هست.. خیلی به دردت میخوره بیمه
0
1403/05/10
فاطمـه
آره دقیقأ سرم آزاد خیلی گرونه. ۴ ، یا ۵ سری هم باید تزریق بشه. واقعأ سنگین میشه بدون بیمه❤️
1
1403/05/10
fariba .
خواستم بگم بیمه تکمیلی هزینه آزمایشای ایمنی و ژنتیک هم یه مقداری رو پرداخت کرد. حتما پیگیر باشین
0
1403/05/10
سوال کننده
سلام عزیزم
نمیدونم اپکا هست یا نه دکتر اوما گفت هم کامله
واس همسرم فقط ازمایش کاریو تایپ و تست اسپرمو گرافی و شکست اسپرم نوا
نمیدونم اپکا هست یا نه دکتر اوما گفت هم کامله
واس همسرم فقط ازمایش کاریو تایپ و تست اسپرمو گرافی و شکست اسپرم نوا
1
1403/05/10
سوال کننده
فداسرت عزیز دلم
0
1403/05/10
سوال کننده
اره باید پیگیر باشم چون واقعا هزینه ها خیلی بالاس
0
1403/05/10
سوال کننده
الان ک ازمایشو دادم بیمم درست بشه فک نکنم دیگ پولی بهم بدن🥲
0
1403/05/10
فاطمـه
اپکا کلأ زیاد به چشم نمیاد تو آزمایشا.. با همین آزمایشای خودت، از همسرت خون نگرفتن؟
چون اینجا واسه آپکا از هردومون خون گرفتن که باهم تست کنن ببینن چند میشه عددش
چون اینجا واسه آپکا از هردومون خون گرفتن که باهم تست کنن ببینن چند میشه عددش
0
1403/05/10
فاطمـه
اینارو شاید ندن ولی از این به بعدم انقدرررر هزینه دارین که هرلحظه میگی خداروشکر که بیمه شدیم.. کلی دارو و سونو و ویزیت داری حالاحالاها🫠
0
1403/05/10
فاطمـه
خیلی کار خوبی کردین پیگیر بیمه شدین
1
1403/05/11
سوال کننده
نه چیزب نگفت حالا شنبه میخاد بره ازمایش کاریو تایپ میگم اینم ازمون بگیرن
1
1403/05/11
سوال کننده
البته اره واقعا
1
1403/05/11
فاطمـه
stk: |~|11|~|107_col
0
1403/06/20
فاطمه F
منم همین اتفاق برام افتاده 😥
0
1403/06/20
فاطمه F
دوستان من امروز این تایپک را دیدم
من الان ۱۲ روز از سقطم میگذره
پارسال ۲۱ هفته وامسال هم ۱۶ هفته
به علت ایست قلبی ا
من الان ۱۲ روز از سقطم میگذره
پارسال ۲۱ هفته وامسال هم ۱۶ هفته
به علت ایست قلبی ا
0
1403/06/20
فاطمه F
البته من دوتا دختر سالم دارم
واین دوتا هردو پسر بودن
واین دوتا هردو پسر بودن
0
1403/06/20
فاطمه F
خیلی خوب شد این تایپک را دیدم
چون اینجا میتونم سوال بپرسم
وهمدیگه را درک میکنیمالا
چون اینجا میتونم سوال بپرسم
وهمدیگه را درک میکنیمالا
2
1403/06/20
فاطمه F
الان اطرافیان میخوان دلداری بدن میگن غصه نخور انشالله دفعه بعدی
نمیدونن آدم باهر بار سقط مخصوصا تو هفته های بالا داغون میشه
نمیدونن آدم باهر بار سقط مخصوصا تو هفته های بالا داغون میشه
0
1403/08/20
سوال کننده
سلام عزیزم ببخشید من الان پیامتون دیدم
شما ازمایشات سقط مکررو دادین
شما ازمایشات سقط مکررو دادین
0
1403/10/24
fatemeh امید به خدا😍
سلام عزیزم خوبی
0
1403/10/24
fatemeh امید به خدا😍
تاپیکتو دیدم
خواستم حالی ازت بپرسم
چکار کردی؟
آزمایشات رو دادی؟
دکتر چی گفت ؟
خواستم حالی ازت بپرسم
چکار کردی؟
آزمایشات رو دادی؟
دکتر چی گفت ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




