لقمه درست کن ببر توخیابون بده به بچه های کار یا افرادی که میبینی گرسنه هستن سرچهار راه یا جلو بیمارستانا
قبول باشه
هرچی میدی لطفا در و همسایه و فامیل رو بی خیال. اونا بی نیازن
ببرید بدید بچه های کار، یا بهزیستی 🌹
من دوست دارم یه کارتون بستنی بگیرم سر چهار راه ها به بچه ها بدم
یه کانال دارم تو ایتا خواستی ازش خرید کن قیمتش هم خوبه
هم به فامیل بده هم بیرون
منم بچه هام سیدن هر سال یه چیزی هر چند کوچیک به همه میدم خیلی خوبه که غدیر رو جشن بگیریم
ما هر سال گوسفند می کشتیم نصفش فامیل بود نصفش بیرون
ولی امسال می خوام یه چیزی هم کنارش بدم که معلوم باشه عید غدیریه
منم بچه ام سید
باید چیزی هدیه بدیم؟
به سید بودن هم نیست. عید غدیر عید شیعست، هرکی دوست داشته باشه میتونه بده.
ما سید نیستیم ولی ب عشق امیرالمومنین سعی میکنیم هرسال غذا و هدیه بدیم
ثواب زیادی داره اطعام غدیر
یکی از دوستانمون چیزی حدود ۲هزار تا یخمک رنگارنگ ازاین قدیمیا میخره و پخش میکنه.
دوستان خیلی ممنون بازم اگه ایده ای داشتید بفرستید😍🌹🙏❤️
خواهرم چند تا کیک خونگی درست میکرد میداد به همسایه هاش