سلام خانما
میخواستم بدونم میشه توری پنجره برای تراس استفاده کرد؟ اخه مارمولک و سوسک میاد تو خونه میخواستم ببینم میشه سرتا سر توری بزنم یا راه دیگه دارید بگید بهم
در ورودی رو نمیخوام بزنم میخوام کلا همه ی تراس بگیره
با چی باید وصلش کنیم؟
میخواستم شیشه بزنیم که شوهرم گفت شاید باد بیاد بشکنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



406
1403/03/12






