سلام وقتتون بخیر
چند وقتیه رنگ ادرار نوزادم زرده قبلا قطره اد و قطره اینفاکول بیوپد میخوره قبلا قطره کولیکز و دایمتیکونم بهش دادم دلیلش چیه از کم ابی بدنشه یعنی لطفا راهنمایی کنید
پرسش (1403/02/16):
ادرار زرد نوزاد دوماهه
292
26
1403/02/16
سوال کننده
0
1403/02/16
سوال کننده

0
1403/02/16
سوال کننده
این رنگ ادار طبیعیه؟
0
1403/02/16
سوال کننده
چون شیرخشک میخوره میپرسم ببخشید
1
1403/02/16
only.god ...
سلام
ادرار رنگ زرد که مشکلی نداره
اگر قرمز یا نارنجی باشه از کم آبی هست
ادرار رنگ زرد که مشکلی نداره
اگر قرمز یا نارنجی باشه از کم آبی هست
0
1403/02/16
only.god ...
طبیعیه این
0
1403/02/16
سوال کننده
خب خداروشکر من زیاد تواین چیزا استرس میگیرم
چون بچمم سینه نمیگیره شیر خشکی شده میگم نکنه کم شیر میخوره ممنون گلم اخه شبم هرکاریش میکنم ساعت ۱۲ شیر میخوره باساعت ۳ دیگه تا ۷ صبح بهش میدم تفش میکنه ۷ میخوره باز
چون بچمم سینه نمیگیره شیر خشکی شده میگم نکنه کم شیر میخوره ممنون گلم اخه شبم هرکاریش میکنم ساعت ۱۲ شیر میخوره باساعت ۳ دیگه تا ۷ صبح بهش میدم تفش میکنه ۷ میخوره باز
0
1403/02/16
only.god ...
دختر منم همینجوری بود و هست نگران نباش ولی در طول روز سعی کن دوساعت یک بار بهش شیر بدی تا وزنش کم نشه
0
1403/02/16
سوال کننده
باشه عزیزم ممنون
0
1403/02/16
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر
فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟دفعات دفع ادرار چند نوبت است؟
وزن دلبندتان چقدر است و بشمرید طی 24 ساعت چند سی سی شیر میدهید
وقتتون بخیر
فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟دفعات دفع ادرار چند نوبت است؟
وزن دلبندتان چقدر است و بشمرید طی 24 ساعت چند سی سی شیر میدهید
0
1403/02/16
سوال کننده
سلام دکتر جان وقت شمام بخیر
دفع ادرار فک کنم ۷ یا ۸ بار بشه شیردهی ام بعضی وقتا هر ۳ ساعت ۹۰ سی سی میخوره بعضی وقتا دوساعتی ۶۰ سی سی میخوره وزنش ۱۰ روز پیش ۵۷۵۰ بود
دفع ادرار فک کنم ۷ یا ۸ بار بشه شیردهی ام بعضی وقتا هر ۳ ساعت ۹۰ سی سی میخوره بعضی وقتا دوساعتی ۶۰ سی سی میخوره وزنش ۱۰ روز پیش ۵۷۵۰ بود
0
1403/02/16
سوال کننده
وزن تولدش ۳۱۰۰ بوده
0
1403/02/17
پزشک اوما
عزیزم میانگین طی 24 ساعت بشمرید بگویید
0
1403/02/17
سوال کننده
حدودا ۸۰۰ تا فک کنم
0
1403/02/17
سوال کننده
ببخشید دکتر
روز خوب شیرشو میخوره سرساعت
ولی شب بهش میدم بعضی وقتا توف میکنه یذره اب از دهنش میاد گاهی
بعضی وقتاهم درازش میکنم یهو انگار یه چیز تلخی میاد تودهنش بالانمیاره یکی دوبار فقط از اول تا الان بالا اورده
تقریبا هر روز سکسکه میکنه
به نظرتون رفلاکس پنهان داره ؟؟
روز خوب شیرشو میخوره سرساعت
ولی شب بهش میدم بعضی وقتا توف میکنه یذره اب از دهنش میاد گاهی
بعضی وقتاهم درازش میکنم یهو انگار یه چیز تلخی میاد تودهنش بالانمیاره یکی دوبار فقط از اول تا الان بالا اورده
تقریبا هر روز سکسکه میکنه
به نظرتون رفلاکس پنهان داره ؟؟
0
1403/02/17
پزشک اوما
بله مقداری به رفلاکس پنهان شباهت دارد و باتوجه به وزن دلبندتان حجم شیر باید مقداری بهتر گردد
تعداد دفعات ادرار چند نوبت است
تعداد دفعات ادرار چند نوبت است
0
1403/02/17
سوال کننده
فکر کنم ۸ بار شایدم ۱۰ ببخشید دکترجان الان باید شیرشو زیاد کنم اخه من براساس میل خودش بهش شیر میدم وقتی نمیخوره دیگه بهش نمیدم
وزنش کمه یعنی ؟واینکه امکانش هست بخاطر رفلاکس باشه کم شیر خوردن البته نفخ شکمش اذیتش میکنه
وزنش کمه یعنی ؟واینکه امکانش هست بخاطر رفلاکس باشه کم شیر خوردن البته نفخ شکمش اذیتش میکنه
0
1403/02/17
پزشک اوما
قطعا رفلاکس در کم خوردن شیر دخیل است و بله باید مقداری حجم شیری که میدهید بیشتر شود، وزن کم نیست جانم من نگفتم وزن کم است گفتم نسبت به وزن الان دلبندتان حجم شیری که میدهید باید بهتر شود چون ادرار هم باید مقداری روشن تر شود
0
1403/02/17
سوال کننده
باشه خیلی ممنونم ازشما دکترجان
واسه رفلاکسش چیکارکنم دکتر
چون من شیر بهش میدم خودش کم میخوره
واسه رفلاکسش چیکارکنم دکتر
چون من شیر بهش میدم خودش کم میخوره
0
1403/02/17
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️به متخصص گوارش اطفال مراجعه کنید تا در مورد روال درمانی تصمیم گیری شود
0
1403/02/17
سوال کننده
خیلی ممنون از لطف شما
شرمنده دکتر علائم عفونت ادراری چیه امروز دفعات ادرارشو شمردم ۲۰ باری بود اشتباه کردم فک کردم ده باره با این وجود امکان نداره عفونت باشه چون یکم بوام میده
شرمنده دکتر علائم عفونت ادراری چیه امروز دفعات ادرارشو شمردم ۲۰ باری بود اشتباه کردم فک کردم ده باره با این وجود امکان نداره عفونت باشه چون یکم بوام میده
1
1403/02/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ، فقط تعداد دفعات مبنا نیست، اگر بوی نامطبوع داشته باشد یا رنگ آن شفاف نباشد مشکوک به کم آبی و عفونت است
0
1403/02/18
سوال کننده
بازم ممنونم 🙏
1
1403/02/18
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




