سلام وقتتون بخیر پسرم 13ماهشه هنوز تنها نمیتونه راحت وایسه و درحد چند ثانیه وایمیسته و راه رفتن هم در حد یکی دو قدم تنها و یا با گرفتن مبل و دیوار راه میره فقط فوری خسته میشه و میشینه تجربه شما چیه؟ بچه هاتون کی راه افتادن؟ اشکالی نداره؟
از نظر صحبت کردن هم چند تا کلمه میگه
مامان بابا دده آبه برق ولی خیلی کم استفاده اش میکنه هرروز نمیگه ولی برق خیلی دوست داره لامپ مدام لامپ نشون میده میگه برق اشکال نداره فقط یک کلمه تکرار میکنه و بقیه خیلی اصرار بکنم میگه 😂
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



306
1403/01/05








