Ooma
پرسش (1403/01/05):

سلام میشه کمکم کنید لطفا

سلام دلم شکسته
گفت غدات خوب نیست رفتم پیش مامانش یاد‌گرفتم گفت گوشت نزار داخل سوتپز نذاشتم با شرایط حاملگیم تو قابلمه خورشت می پزم دیرور ظهر زنگ زدم به مامانش دستور پختشو گرفتم بهتر مامانش پختم اورم براش چنان زشت می خوره که اشتها خودم کور شده اعصابم خورده شده بهش می گم چقدر زشت می خوری بخدا انقدر زشت می خوره که پسرم رفتار باباشو می بینه اونم نمی خوره میگه دل نمی دی غدا خوب بپزی همش بهونه همش منو اذیت می کنه هر رور ظهر همینه من خونه پدرم بودم مادرم میرفت سرکار من غذا می پختم

بهش بگو من حاملم به مامانت بگو برامون غذا درست کنه
مخصوص مامانش درس کنه
بگو چون من حاملم و غذام رو نمیپسندی بگو مادرت درست کنه یا هم بگو دستپخت من اینه نمیپسندی برو غذای مادرت رو بخور
غذا نزار .بزار هرجا دلش میخواد بره غذا بخوره
غذا اندازه خودتو و پسرت درست کن . اصلا جلوش غذا نذار .
برو پیچ دکتر شادی شهاب ببین توضیح میده که حبوبات و گوشت و باید برای حفظ ویتامین ها تو زودپز پخته بشن چون تو‌پروسه ی طولانی پخت ،بیشتر ویتامین هاشون از بین میره
حالا غذا تو قابلمه یا زودپز فرق نداره ها ک شرایطت نزاره درست کنی.
دیگه خودتونم دارید سخت میگیرید حاملگی و .مگه اینکه تهوع شدید داشته باشی نتونی بو غذا رو تحمل کنی وگرنه تو قابلمه پختن چیزی نیس .

بعدم مگه قبلا نمیپختی غذا ک الان یادش افتاده غذات خوب نیس؟؟
ب مامانش بگو
چرا می خورد تازگیا بهونه گیر شده همش گیر می ده
فکر کنم شما قبلاً هم این تایپینگ رو گذاشته بودین
خیلی غر میزنه بده خودش درست کنه
خداشاهده ی تاپیکایی توی اوما میبینم که بعد خوندنشون دوست دارم برم ماتحت شوهرمو ببوسم.
نمیفهمم چرا بعضیا انقدر راحت زندگی رو به کام خودشون و اطرافیانشون زهر میکنن
بابا یک غذاس دیگه اصلا گیریم که خوب نشده باشه خب نخور ، دیگه بهونه گیریای بچه گونه چیه.
من حس میکنم شوهرت داره الکی اذیتت میکنه
میبینه که تو خیلی پیگیر حرفاشی فقط میخواد باعث آزارت بشه
بی تفاوت باش. غذاتو درست کن خورد خورد ، نخورد فدای سرت پاشه بره پیش همون مامان جونش غذاشو بخوره.
انقدر لیلی به لالاش نزار
من توی ۴_۵ سال زندگی مشترکم یکبارشو یادمه که عدس پلوم شور شد . همون قاشق اول کلی خودمو لعن و نفرین کردم که وااای چرا شور شدش . چرا حواسمو جمع نکردم .ببخشید عزیزم الان سریع ی چیز حاضری درست میکنم.
خداشاهده فرداش قیمه گذاشتم شوهرم یک کلمه برگشت گفت به نظرت شور نیست من فهمیدم که میخواد بهونه الکی بگیره ۳_۴ تا قاشق پشت سر هم خوردم گفتم نه اتفاقا همه چیش اندازس و عالیه .اگر برای شما شوره اشکالی نداره نون و ماست بخور . گفت نههه به دهن من شور اومده .خوبه دستت درد نکنه
یا یکبار غذام تند شده بود برگشت گفت فکر کنم ظرف فلفلو توش خالی کردی ها (البته اونقدرام تند نبود یعنی قابل خوردن بود)
منم برگشتم گفتم از صبح پاشدم دو دستمو کردم ۶ تا دست ی ریز داشتم خونه رو میسابیدم و جناب عالی بیرون پیش دوستاتون تشریف داشتید. همین قدر که با تن خسته واستادم پای گاز غذا درست کردم باید ممنونم باشی.
دیگه دهنشو بست.
بنظرم شما خیلی خودتو کوچیک کردی
بعدم چرا از مادرشوهرت دستور پخت میگیری اینهمه نرم افزار آشپزی هست از اونا کمک بگیر.
خیلی دست پخت مادرشوهرتو بالا نبر که انگار آشپز بین المللیه.
قشنگ با دقت و حوصله غذاتو درست کن و بخور و لذتشو ببر
پس همون دنبال بهونه اس . ب مامانش بگو
ولش کن غذاتو بپز با پسرت بخورین اونم خورد خورد نخورد بگو همین ازدستم برمیادتواین شرایط دوسنداری خودت یچی درست کن بخور یام دفعه بعدغذا با پسرت زودبخور اومددیدنبس پرسیدبگوبلدنیستم حاضری بگیریام خودت مامانت ....
من ازهمون ابتدای ازدواجم تنها کارخوبی ک کردم این بود ب هرچی ایراد میگرف دیگ اونو نمیپختم یام کلا غذا نمیپختم اینو الان دیگ همه میدونن ب غذام ایراد بگیرن بشقابشونو از جلوشون ور میدارم یا دعوت نمیکنم یام کلا شوهرم سرسفره اخطارومیده ک اخلاق خانومم اینه
چشم
بی تفاوت باش برات مهم نباشه تو حامله ای بیشتر باید رعایت کنه وهواتو داشته باشع ولی برعکس شده من شوهرم گیر بده میگم تشریف ببر رستوران و هیچوقت از مادرش کمک نخواه
حالا نظر خودت چیه؟بنظر خودت دست پختت خوبه؟اگر خودت خوشمزه درست میکنی پس معلومه شوهرت بهونه داره میاره.یکم‌دل بده به غذا .همیشه هم نمیشه گفت مرد اشتبا می‌کنه عزیزم
این وقت می گه غدای مامانم حتی خونه مامانم قشنک غدا نمی خوره
بگو ون حاملم نه مامانتو تو زحمت بنداز نه منو اذیت کن،از بیرون سفارش بده غذارو.آدم پرو رو باید بی محلی کنی.یه مدت ایراد گرفت محلش ندادی و براش کم گذاشتی حاش جا میاد. چرا با این وضعت باید اول به شکم شوهرت برسی؟؟
از دوستی کسی که باهاش راحتی بخواه صادقانه در مورد غذات نظر بده اگه واقعا دستپختت خوب نیست تعبیرش بده احتمالا مادرشوهر ادویه ی خاصی استفاده می‌کنه . الان که اینستا و اینترنت پر از برنامه های آشپزیه سخت‌ترین شیرینیها رو هم میشه درست کرد. بعضیا واقعا دستپختشون خوب نیست آشپز شرکت ما از نظر خودش دستپختش عالیه ولی کتلت درست می‌کنه اصلا نمیتونی بخوری من قبل این میگفتم مگه میشه کتلت رو بد درست کردم خودم عاشق کتلتم دیگه بچه ها غیرمستقیم بهش گفتن کتلت ضرر داره خذفش کن. ولی شوهر شما احتمالا دیگه زیادی حساسه اگه تو موارد دیگه گوش به ننه سه احتمالا کلا ننه ای هستش و غذا بهونه ست
همسر سابق من کلا به غذاهام ایراد می‌گرفت حتی غذایی که همه تعریف میکردن اعتمادبنفسم رو ازم گرفته بود ولی الان همسرم میگه دستپختت از مادرم بهتره حتی مادرشوهرمم همینو میگه بعضیا قصدشون اذیت کردنه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه