Ooma
پرسش (1402/12/14):

خرید از سایت توییست شیک تاپیکمو پیدا نکردم اومدم بگم سفارشم رسیده

همین دیگه فقط اینکه سرشیشه اش بزرگتر از،چیکوعه👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯😂😂😂

خرید از سایت توییست شیک تاپیکمو پیدا نکردم اومدم بگم سفارشم رسیده
خرید از سایت توییست شیک تاپیکمو پیدا نکردم اومدم بگم سفارشم رسیده
خرید از سایت توییست شیک تاپیکمو پیدا نکردم اومدم بگم سفارشم رسیده
فکر کردم فقط سرش فرق داره ولی قطرشم بزرگ تره 👩‍🦯👩‍🦯👩‍🦯
کارن خورد همینو
ببینم دلاناهم بخوره سایز بزرگ سرشیشه اشو بخرم👩‍🦯👩‍🦯

کیفیت همونجور میدونستیم عالی از نزدیکم عکسشو گرفتم فرستادم ببینید
تامام
شیشه شیر چی خوبه بگیرم ؟
مگه پسرت هنوز شیشه میخوره؟
اونت
تویست شیک
یومه
چیکو
ن برا نی نی بعدی 😂
خود نظرم بود اونت بگیرم
این تویست شیک خوبه
تخفیف اخرسالشم عالیه اگر میخوای بگیر از اول همینو بده
اینو چند گرفتی ؟
اونت خوبه عالیه
ولی بچه ای ک اونت بخوره سخته و یجورایی محاله شیشه ی دیگه ای قبول کنه
فک کنم ۳۰۰ و خورده ای شیشه ها
لیوانا ۴۰۰ و خورده ای
من بیشتر رنگاشو دوس دارم 😂😂اخرم گرفتم
خداکنه دخترمم اذیت نکنه بخوره 🤦🏻‍♀️😂
فقط اگر خواستی بگیری فقط از،همین سایت خودش بگیر ک اصله
خرید از سایت توییست شیک تاپیکمو پیدا نکردم اومدم بگم سفارشم رسیده
خرید از سایت توییست شیک تاپیکمو پیدا نکردم اومدم بگم سفارشم رسیده
خرید از سایت توییست شیک تاپیکمو پیدا نکردم اومدم بگم سفارشم رسیده
خرید از سایت توییست شیک تاپیکمو پیدا نکردم اومدم بگم سفارشم رسیده
منم اینارو دوس دارم 💓
خرید از سایت توییست شیک تاپیکمو پیدا نکردم اومدم بگم سفارشم رسیده
خیلی جذابه 😍
اره اونت خیلی خوبه 😍
پیرکسن اون شکلک دارا
فرق داره ؟
کدومش بهتره من نمیدونم کدومو انتخاب کنم
نه فرق ندارن .
پیرکس شیشه ایه
اون یکیا پلاستیکی
فقط تو موندگاریشون فرق دارن ک پیرکسا خراب نمیشن مگه اینکه بشکنن(این خودش ی بدیشه ک ممکنه بشکنه)
من البته پسرم تا یکسالگی یومه میخورد پیرکس بود با محافظ هیچیشم نشد
اون پیرکس خیلی سخته پس
آخه شیشه شیر هزار بار می افته
محافظ چ جوریه ؟
ماهی من هنور دستم نرسید سه شنبه سفارش دادم امروز زنگ زدم تازه شنبه فرستادن گفت آخر هفته میرسه،پست هم شلوغه، ولی ماهیی بنظرت لیوان آبخوری ۹۹۰ تومنی میشه ۲۶۰ فروخت؟؟ مطمئنا یا قیمت الکی زدن یا ی ایرادی چیزی هست ن؟
قیمتش همونه تو دیجی کالا و اسنپ ،ی جو الکیه ک مثلا داره تخفیف میده که
خیلیم نه من راحت بودم از شستشو و اینکه پسرم راحت میگرفتش
اینجوری
اینجوری
ایراد ک نداره همه جاشو دیدم
تماما نوشته های اصلی داره تو هرکدوم جداگانه .
من ک راضی ام .
بیرونم از،بهار و عبدل اباد حتی پرسیدم همین قیمتا بود .
میگم من شیشه شیرشو سر کارن خواستم بخرم ۷۰۰ بود دیگه ۲ سال پیش .
الان هرجور حساب کنی قیمتش فضایی نیس هرسرشیشه اش ۳۰۰ و خورده ای اونموقع بود
من نخریدم چون گفتم سخته هی،بخوام سرشیشه اینقدری بخرم .
منم همون موقع ک تاپیک زدی سفارش دادم ولی هنوز نرسید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه