سلام عزیزم خداقوت. میتونی تو فروش اینترنتی محصولات لیاتیم ت است یا لدورا کار کنی. بری سایتشون محصولات رو معرفی کردن
سلام گلم . اخه کسی نمیخره که
من که خودم وسایل آرایشی میفروشم 😀
اگر مشتری داشته باشی برات میصرفه شرکتی نیست از همین مغازه داره میگیرم ارسال میکنم هم عمده همتکی
اره بهترین راه محصول امادست
البته من خودم مکرمه بافی میکنم از وقتی دخترم ۵،۶ماهش بود شروع کردم و فروش دارم
سخته ولی بازم خداروشکر
سلام عزیزم من خودم الان تقریبا ۳ساله دارم برا به شرکت آرایشی بهداشتی کار میکنم خداییش راضیم فقط باید دل به کار بدی
چجوریه؟ قیمتاش خوبه؟ جسارت نباشه پولی که دریافت میکنی چقده؟
قیمتاش نسبت به کیفیتش عالیه خیالت راحته که محصولات همشون تک و اصله
من با پورسانت و فروش شخصیم این ماه به ۱۰تومان رسیدم
میشه شماره تماس یا چیزی ازشون بفرستی
گلم شمارتو بزار تا باهات تماس بگیرن
میشه مشکلی نداره هر جور خودت راحتی
عزیزم شما شمارتو بده من باید باهاشون هماهنگ کنم خودشون بهت پیام میدن
باشه عزیزم بهشون شمارتو میدم
فک کنم بایذ زیر ۷ذقیقه پاک میکردی
نجمه جان واتساپ که نداری!!!