سلام مامان های عزیز من چند روزپیش دخترم بردم واسه رشد و تکامل درمانگاه امام رضا متاسفانه تشخیص دادن تاخیر داره ولی هیچ کلاس مربی کاردرمانگری برام اوکی نکردن کسی جایی سراغ داره که کارش خوب باشه دخترم ببرم زود مشکل حل بشه
0
1402/11/18
فرناز فرید
سلام عزیزم. از کجا متوجه شدین تاخیر داره؟
ممکن هست توضیح بدین
ممکن هست توضیح بدین
0
1402/11/18
سوال کننده
رفتم مرکز رشد و تکامل درمانگاه چندتا فرم پر کردم و تست از دخترم گرفتن و تشخیص دادن
0
1402/11/18
سوال کننده
تست اینجوری هست که بچه رو میبرن تو اتاق بازی بسته به سنش یه بازی هایی باهاش میکنن و هی نمره میدن با توجه به نمرات داده شده نتیجه گیری میکنن
0
1402/11/18
سارا کیانی
یعنی تاخیر حرکتی داره؟
0
1402/11/18
گل بهار 🌺
تاخییر توی چی
0
1402/11/18
سوال کننده
کلا توجه نمیکنه یاد نمیگیره
0
1402/11/18
گل بهار 🌺
دقیق تر توضیح میدی؟
0
1402/11/18
سوال کننده
بازی که باهاش میکنم هزار بار هم بگم توجه نمیکنه
0
1402/11/18
گل بهار 🌺
به نظرم برای یادگیری خیلی کوچیکه
0
1402/11/18
سوال کننده
صدبار بگم این سیب حالا سیب کو محل نمیزاره
0
1402/11/18
گل بهار 🌺
خب زود نیست ؟
0
1402/11/18
سوال کننده
خیلی باهوش خیلی بلا هست ولی نمیدونم چرا اینجوری میکنه
0
1402/11/18
سوال کننده
نه دیگه یکسال و رد کرده
0
1402/11/18
گل بهار 🌺
نمیدونم چی بگم . خودتون صلاح کارو بهتررمیدونید . ولی به نظرم چندین ماه دیگه صبر کنید . یک سال و ۳ ماه زوده
0
1402/11/18
سوال کننده
کلا خودم بهش شک داشتم خیلی براش وقت میزارم بازی کتاب آموزش ولی از ده مثلا پنج قبولی داره واسه راه رفتن هم خیلی میترسه برای همین رفتم
0
1402/11/18
سوال کننده
میخوام یه متخصص باشه باهاش کار کنه جلو بیافته شاید من بلد نیستم شاید من اشتباه انجام میدم نمیدونم
0
1402/11/18
سوال کننده
خیلی کنده شیرازی اصیل
0
1402/11/18
سوال کننده
😅
0
1402/11/18
سوال کننده
خب خیلی کارایی که نسبت به سنش باید بکنه نمیکنه انگار بچه شش ماهه
0
1402/11/18
سوال کننده
خیلی نگرانم از لحاظ روحی داغونم
1
1402/11/18
فرناز فرید
عزیزم اخه دختر من۱۴ ماهه هست اونم همینطور هست.
فکر نمیکنی یکم زوده برای یادگیری؟
فکر نمیکنی یکم زوده برای یادگیری؟
0
1402/11/19
سوال کننده
یعنی هیچی بلد نیست؟
خب جوابش تستش تاخیر دادن
خب جوابش تستش تاخیر دادن
1
1402/11/19
فرناز فرید
خوب راه میره غذا میخوره خودش
بازی میکنه
سعی میکنه کارای مارو تقلید کنه
تلفن برمی داره میگه الو
جدیدا اواهایی شبیه اسم پدرش تکرار میکنه
می رقصه و....
ولی اگه بگه این سیب هست فکر نمیکنممتوجه بشه سیب هست
بازی میکنه
سعی میکنه کارای مارو تقلید کنه
تلفن برمی داره میگه الو
جدیدا اواهایی شبیه اسم پدرش تکرار میکنه
می رقصه و....
ولی اگه بگه این سیب هست فکر نمیکنممتوجه بشه سیب هست
3
1402/11/19
پ
عزیزم بنظر منم زوده.داری اذیتش میکنی.بچه تو این سن مگه باید چه کار خاصی انجام بده طفلک.نگرانیت بی مورده
0
1402/11/19
فرناز فرید
بازی میکنه با خودش
کمد هارو میریزه بیرون دوباره میبره داخل
یعنی دختر شما هیچکدوم اینکارا انجام نمیده؟
کمد هارو میریزه بیرون دوباره میبره داخل
یعنی دختر شما هیچکدوم اینکارا انجام نمیده؟
0
1402/11/19
شهبانو mmm
دکترخدیجه ظریفی هم برا رشو تکامله..یه سر ببر پیشش تا خیالت راحت شه یا راهنماییت کنه چکارکنی
0
1402/11/19
شهبانو mmm
رشد
0
1402/11/19
💞Mohadese💞 👨👩👧
سلام عزیزم
ببخشید برا کدوم قسمت نوبت گرفتید ؟؟؟
ببخشید برا کدوم قسمت نوبت گرفتید ؟؟؟
1
1402/11/19
mina mr
سلام عزیزم به،نظرمنم خیلی زوده برای یادگیری اینجور چیزا نباید بچه ها رو اذیت کرد گناه دارن عزیزم
0
1402/11/19
سوال کننده
خب راه میره دیگه
0
1402/11/19
سوال کننده
همون رشد و تکامل طبقه دوم هست
0
1402/11/19
سوال کننده
کجاست مطبش؟ همون خانم بداخلاقه؟
0
1402/11/21
مامان دخملی
عزیزم اولا که انشالله مشکلی نداره ولی شما خیلی مادر خوب و اگاهی هستی که به فکر بچه هستی که اگر خدای نکرده مشکلی باشه توی سن درست حلش کنی....حرف کسایی که اگاهی ندارن رو گوش نکن
میتونی ببریش دکتر خدیجه ظریفی یا دکتر مهسا اران توی یه مطب کار میکنن، یا میتونی از مرکز بهداشتی که نزدیکتون هست راهنمایی بگیری
خیلی از این مسائل توی سن درست حل میشن.
میتونی ببریش دکتر خدیجه ظریفی یا دکتر مهسا اران توی یه مطب کار میکنن، یا میتونی از مرکز بهداشتی که نزدیکتون هست راهنمایی بگیری
خیلی از این مسائل توی سن درست حل میشن.
0
1402/11/21
مامان دخملی
دخترتون ازمایش تیرویید و اهن و ویتامین دی داده ببینید نرمال هست؟
0
1402/11/21
مامان دخملی
دخترتون ارتباط چشمی داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



322

