باسلام
چند روزیه که زیر چشم دخترم سیاه شده و روز به روز هم شدیدتر میشه. خیلی بدخوابه و مدام هم صورت و چشماشو میخارونه.
دیروز بردمش دکتر
پیش متخصص آلرژی. ایشون معتقد بود که سیاهی دور چشمش بخاطر آلرژیه و مهم نیست. خواستم براش آزمایش خون بنویسند. گفتند یک ماه دیگه همون آزمایش یک سالگی. براش سیتریزین تجویز کردند و کرم و صابون
با این حساب من هنوز نگرانم. از چهار ماهگی قطره لیپوزوفر میدم. به نظر هم نمیاد کمخونی داشته باشه. آیا ممکنه چیز خطرناکی باشه؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



382
1402/10/27







