اینجا پشت ساق پا هست خانم دکتر
ن عصبانی بودم گفتم الان سکته میکنم بزار ی آسپرین بخورم
دیگه سرخود نخور
شاید که خونت خودش رقیقه اسپرین خوردی بدتر شده و کبود
حواست به پات باشه رو به بهبود باشه
اگه تورمش زیاد شد یا جای دیگت کبود حتما برو دکتر
۴۸ ساعت اول کمپرس سرد بعدش گرم بزار
سلام مامان جان
اگر ضربه نخورده جهت چک فاکتورهای انعقادی و سطح پلاکت ها مراجعه کنید
این چکاب برج ۵ گرفتم خانم دکتر
عزیزم برج 5 مگر کبوذی داشتید ؟ الان کبودی دارید ارتباطی با برج 5 ندارد
خانم دکتر من کلا زیر نظر دکتر روماتولوژی هستم.
بابت لوپوس و اینجور مسائل...مرتب چکاب میدم.
بابت کبودی هامم ازش پرسیدم گفت طبیعیه نگران نباش مال وقتاییه ک ب پریودی نزدیک میشی.
منم الان ۴ روز مونده ب موعدم
بسیار هم عالی عزیزم بنابراین جای نگرانی نیست 💖