من بچم تب میکردبدنش داغه داغ بودبردم دکترگفتن ویروس گرفته وتبش ۳۸درجه است براش ایبوپروفن ونئوزینک ویه شیاف نوشتن الان سوال من اینه نئوزینکوبایدقبل غذاش بدم؟؟واینکه وقتی ایبوپروفن میدم شیافم همون موقع بزارم؟؟یااینکه یکیشو؟؟خواااهش میکنم کمکم کنیدبچم داغه داغ بدنش😭😭
پرسش (1402/10/11):
سلام خانم دکترعزیزومامانا بچم تب داره خواهش میکنم کمکم کنید...
226
30
1402/10/11
سوال کننده
0
1402/10/11
سوال کننده

0
1402/10/11
سوال کننده
این عکس داروهاشه که دکترتجویزکرده براش...بهش اهن ومولتی میدادم که فعلاقطع کردم تاخوب بشه بعدبدم...بایولاکتشم قطع کنم فعلایابدم؟؟
0
1402/10/11
محدثه S.M
عزیزم پاشویه کن
0
1402/10/11
محدثه S.M
ایبوپرپفن دادی تبش قطع نشد تن شویه کن،یعد ۴ساعت شیاف بزار
0
1402/10/11
سوال کننده
الان چهارساعت ازایبوپروفن میگذره شیاف بزارم؟؟
0
1402/10/11
محدثه S.M
عزیز ویروس گرفته،پسر منم گرفت،تازه خوب شده،۵روز تب نزدیک ۴۰درجه بود،شیاف استا اصلا تبشو پایین نیوورد
0
1402/10/11
محدثه S.M
اره عزیزم
0
1402/10/11
مامان علی 💞💞💞
شیرخشک فقط میخوره؟
0
1402/10/11
سوال کننده
کمکیم میدم
0
1402/10/11
سوال کننده
ولی الانکه مریض شده هیچییی نمیخوره
0
1402/10/11
سوال کننده
حتی شیرررمگه بزوررررربریرم دهنش
0
1402/10/11
محدثه S.M
پسر منم همین بود،نه غذا نه شیر،هیییچی نمیخورد
0
1402/10/11
شیدام مامان آریا وآنا
آخ پسرمن دوروزه تب شد.الانم تمام بدنش دونه های ریز قرمززده
0
1402/10/11
محدثه S.M
تازگیا تو جمع و شلوغی بودی که مریض شده؟؟؟
0
1402/10/11
شیدام مامان آریا وآنا
واکسنشم عقب افتاد
0
1402/10/11
سوال کننده
بالاشب یسررفتم خبررررم سرای ایرانی تابرگشتم بدنش داغ شد
0
1402/10/11
محدثه S.M
این ویروس همه رو میگیره،پسرم بالا میاورد همش،ایشالا زودتر خوب میشه،تنشویه حتما بکن
0
1402/10/11
سوال کننده
ینی به داروحساسیت داشته
1
1402/10/11
سوال کننده
خیلی بده اینحوری بچه هاضعیف میشن😞
0
1402/10/11
سوال کننده
الان هیچی نمیخوره فقط خوابه وبیحاله تبش یکم اومدپایین ولی
0
1402/10/11
شیدام مامان آریا وآنا
نمیدونم عزیزم.فقط تب داشت من بهش پاراکیددادم دیدم پایین نمیاد تبش .شیاف هم زدم.داروی دیگه ای بهش ندادم
0
1402/10/11
شیدام مامان آریا وآنا
ولی امروز صورت وشکمش دونه زده بایدببرمش دکتر
0
1402/10/11
شیدام مامان آریا وآنا
یه پیاز رو از وسط قاچ کن بزار کف پاهاشو وجوراب بپوش
0
1402/10/11
زهرا نصیری
تب استریپ عزیزم وقتی تموم بشه بچه دونه قرمز میزنه بچه من سه روز تب کرد بعد دونه زد خوب سد
0
1402/10/11
زهرا نصیری
نیو زینک رو هم قبل غذا باید بدی که اشتهاش باز بشه غذا بخوره
0
1402/10/11
شیدام مامان آریا وآنا
ینی دونه ها خودشون خوب میشن؟
0
1402/10/11
سوال کننده
ممنون که گفتی من نمیدونستم وبامعده پرمیدادم
0
1402/10/11
سوال کننده
الان بایولاکتم میتونم بدم یازمان خوب شدن قطع کنم؟؟
0
1402/10/11
سوال کننده
روغن سیاه دونه خوبه باهاش بدنشوماساژبدم؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




