Ooma
پرسش (1402/09/19):

برای جلوگیری از تسدید بواسیر چکارکنم؟ ایا خطرناک هست؟

با سلام
من بواسیر دارم. وقتی یبوست میگیرم خونریزی دارم. ایا خطرناکه؟ چکار کنم تشدید نشه؟ برای زایمان طبیعی ممکنه مشکل ساز بشه؟ الان برای جنین مشکلی ایجاد نمیکنه؟

برا تشدید نشدن سیع کن مایعات زیاد بخور ک یبوست نشی ن برا چیزی مشکل ساز نیست
عزیزم اگر بواسیر بزرگ باشه اجازه زایمان طبیعی نمیدن بخاطر آسیبی که ممکنه به مقعد برسه
سلام به روی ماهتون مامان جان
برای جنین مشکلی ندارد اما برای شما مشکل ساز بوده و بله در موارد شدید امکان زایمان طبیعی مقدور نخواهد بود مهم‌ترین کاری که باید انجام دهید این است که دچار یبوست نشوید، بنابراین میوه های ملین، گلابی، کیوی بخورید. غذاهای آبکی بیشتر بخورید. برنج با کره و زیتون خورده شود و به غذاها روغن زیتون اضافه کنید. حتی می‌توانید روغن زیتون را به صورت مجزا یا با سالاد بخورید، برگه زردآلو و آب آلو هم خوش طعم بوده و به رفع یبوست کمک می کنند. کدو سبز بخار پز شده بخورید.
شب ها چند عدد آلو و انجیر را در یک لیوان آب خیس کرده و صبح ها به صورت ناشتا آلو و انجیر های خیس خورده را همراه با آبی که در آن قرار داشتند، به صورت ناشتا بخورید و این کار را هر روز تکرار کنید.
برای درمان دارویی شربت لاکتولوز یا لاکسی هرب گزینه مناسبی است، اگر جواب نداد منیزیوم هیدروکساید یا مگنی میلک بخورید. پودر پسیلیوم یا موسیلیوم را امتحان کنید. اما همه را باهم نخورید.
در مورد شرایط مقعد، بعد از اجابت مزاج از دستمال کاغذی خشک استفاده نکرده و برای تمیز کردن ناحیه مقعد از دستمالی استفاده کنید که اندکی خیس شده باشد و حتما ناحیه مقعد را به خوبی تمیز کنید. روی نواحی بیرون زده نیز محلول MG موضعی زده شود می‌تواند به درمان کمک کند، رکتول هم گزینه خوبی است ❤️
ممنون
خواهش میکنم
افی رکتیل خوبه موضعی استفاده کنم؟
شرکت سازنده در مورد ایمنی موردی نگفته است باز از داروخانه جویا شوید
پماد انتی هموروئید داخل مقعد هم خوبه؟ یا فقط باید موضعی باشه؟
عزیزم رکتول را برای همین مورد معرفی کردم

سوالات مشابه