سلام خانوم دکتر خسته نباشید...کوچولو کلا با شیشه شیر ، شیر میخوره..هم شیر من رو میدوشم میریزم تو شیشه شیر هم شیر خشک رو..البته قاطی ن..الان دلش شیر میخواد ی دو روزه سخت میتونه بخوره چیکار کنم همش لج میکنه گریه میکنه؟لطفا راهنماییم کنین..ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



356
1402/09/10






