اینا همش حرفه😂با آیو دی هم باردار میشوید...
خودم شدم😁
باید سه روز اول پریودی باشه که دهانه رحم بازه جاگذاریش راحت تره
زهرا بیا برو تن و بدنمون رو نلرزون 😂
من خودم تو پریودی باردار شدم
با همسرم مشکل دارم
نمیخوام بچه دوم داشته باشم
چند وقت بود ک آیودی داشتید؟
من بعد زایمان اولم دو سال آیودی داشتم بعد زایمان دومم هم چهل روزگی پسرم آیودی گذاشتم سر هیچکدومم پریود نبودم ولی شد که بزارن فقط یکم درد داشت موقع گذاشتن
من که خداروشکر به بدنم میوفته و راضی ام احتمال بارداری هم ۲ یا ۳ درصده
راس میگم خا🥺بخدا اصن مطمئن نباشید بهش اصن
جاریمم خیلی ازین بابت مطمئن بود هفت سال آیودی داشت همش میگفت مشکل از خودت بوده امسال اونم با آیودی باردار شد🤦♀️
گفت کاش حرفت رو گوش میکردم
در کنار آیودی کاندوم استفاده کنین
سلام
وقتتون بخیر
آی یو دی روش خوبی است اما مانند سایر روش ها تضمین صد در صد ندارد و بله باید در روزهای ابتدایی پریود برای جایگذاری اقدام کنید در سیکل قبل از اقدام به جایگذاری هم تست پاپ اسمیر بدهید از نبود عفونت مطمئن شویم