سلام عزیزای اومایی
پسر من۶روزشه
باید قطره آد بهش بدم یا مولتی ویتامین؟
وزن تولدش ۳۰۵۰بود،قدش رو بیمارستان زد ۵۰،بهداشت میگفت ۴۸
از طرف خانواده همسرم یه مقدار قداشون کوتاهه
همسرم ۱۷۳هست
گفتم ببینم کدوم قطره رو بدم بهتره
ممنون ازتون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



339
1402/09/09




