سلام وقت بخیر دکتر ،دخترم متاسفانه زود به زود سرمامیخوره البت کم غذا و شیرخشک بهش میدم ینی ازاولم هم خودم شیر نداشتم یسری جاها شنیدم میگن ک برای تقویت سیستم ایمنی میشه یک سری شربت هارواستفاده کرد درسته؟شماپیشنهادمیکنی؟فک کنم ول بیبی رو شنیدم همچین اسمیه.
0
1402/09/09
مامان دخملی
باید براش واکسن انفولانزا میزدین
0
1402/09/09
sara *
بله عزیزم مولتی ویتامین میدن و هم شربت زینک برای بالابردن ایمنی
0
1402/09/09
sara *
بیبی جویس یوروویتال
فکرکنم منظورتون اینه
فکرکنم منظورتون اینه
0
1402/09/09
sara *
میتونی سانستول هم بدی من تا ۳سالگیش میدادم الانم اسماویت میدم
0
1402/09/09
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر 💓
الان چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ چکاپ یک سالگی انجام شده ؟
وقتتون بخیر 💓
الان چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟ چکاپ یک سالگی انجام شده ؟
0
1402/09/09
ارزو احسانی
پسر من هم همینجوریه
ضعیفه
سانستول گرفتم ولی نمیخوره
یجوری دهنشو چفت میبنده انگار چ خبره
انگار توکلوش گیر میکنه دوسش نداره و اصلن نمیخوره
ضعیفه
سانستول گرفتم ولی نمیخوره
یجوری دهنشو چفت میبنده انگار چ خبره
انگار توکلوش گیر میکنه دوسش نداره و اصلن نمیخوره
0
1402/09/09
ارزو احسانی
نمیدونم چکار کنم منم
0
1402/09/09
سوال کننده
اهن سیدرال و مولتی ویتامین کیندر
0
1402/09/09
سوال کننده
متاسفانه واس چکاپ ۱سال خیلی بیقراری کرد واصن انجام نشد
0
1402/09/09
پزشک اوما
عزیزم حتما انجام دهید تا اگر کمبودی هست شناسایی گردد بعد درمورد مکمل ها تصمیم گیری کنیم
0
1402/09/09
پزشک اوما
بعد میتوان شربت مناسب داد
0
1402/09/09
سوال کننده
دکترجان همراهی نمیکنه چیکارکنم؟
0
1402/09/09
پزشک اوما
خصوصا فریتین و زینک چک گردد
0
1402/09/09
samane 🥰🥰
هیچ بچه ای همکاری نمیکنه . مخصوصا تو سن کم . دو نفری دست پسرمو گرفتیم خیلی هم تکون میخورد
0
1402/09/09
سوال کننده
ما حتی مجبورشدیم ازمایشوکامل کنسل کردیم
0
1402/09/09
پزشک اوما
عزیزم بچه ها همکاری ندارند وظیفه مسئول خونگیری است که او را سرگرم کرده و. شما هم همکاری کنید انجام گردد چاره ای نیست، چون الان مولتی ویتامین مناسبی میدهید باید کمبودها اگر وجود دارد شناسایی گردد، زود به زود یعنی هرچند وقت؟
0
1402/09/10
سوال کننده
اخرین بار بیس روزپیش
0
1402/09/10
سوال کننده
ادرار هم میخاد یافقد خون؟
0
1402/09/10
پزشک اوما
منظورم فواصل بین سرماخوردگی ها است، هردو انجام گردد
0
1402/09/11
سوال کننده
بیس روز یبار
0
1402/09/11
پزشک اوما
عزیزم بخشی از این مساله بدلیل عدم آشنایی بدن بچه ها با انواع ویروس ها بوده و اجتناب ناپذیر است از سوی دیگر باید در این فصل بیشتر مراقب رفت و آمدها باشید. اجازه بوسیدن صورت را ندهید و به مکان های شلوغ نروید همسرتان هم سرکار ماسک بزنند که آلودگی را به عنوان ناقل وارد خانه نکنند خصوصا که الان مجددا وزا ت بهداشت اعلام کرده باید در مکان های عمومی ماسک زده شود، کیندر حاوی زینک هست بنابراین عملا دلبندتان در حال دریافت مکمل های مورد نیاز هست نهایتا میتوان با نظر متخصص اطفال ایمونیس هم یک دوره داد البته در صورت شروع باید دوز مابقی مکمل ها تعیین گردد ، و واکسن پنوموکوک یا آنفولانزا را هم میتوانید تزریق کنید ، چکاپ هم که حتما در زمان مناسب انجام دهید ❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



421

