سلام خانم دکتر خسته نباشید امیدوارم حالتون خوب باشه من ۵۰ روز هست ک زایمان کردم اونم سزارین شدم تا ده روز ک خونریزی مث پریود داشتم بعدش لکه بینی قهوه ای تا روزای ۴۰ و بعد کلا ۳ روز پاک بودم ک ترشحاتم سبز و زرد بود مجدد خونریزی مث پریود داشتم باز قط شد دو سه روز الان باز مث پریود خونریزی دارم چیکار کنم کلافه شدم این حالت طبیعیه ؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
دخترمو خودم هم شیر میدم و ویتامینهای آهن و کلسیم و مولتی و امگا ۳ و وینامین د ۳ هم مصرف میکنم برای افزایش شیر دهی هم رازیانه مصرف میکردم ک قط کردم
پرسش (1402/09/08):
خونریزی بعد زایمان
379
34
1402/09/08
سوال کننده
0
1402/09/08
پ
عزیزم من تا چهار ماه خونریزی داشتم البته قطع و وصلی داشت بعداز چهار ماه درست شد
0
1402/09/08
سوال کننده
وای اینجوری ک خیلی بده من چون فعالیت دارم کلافه شدم هی بخام ی بار نوار بزارم ی بار نزارم از طرفی داغون شدم با نوار زخم شدم دیگه
0
1402/09/08
پ
منم داغون شدم تاخوب شدم.جای شرت مونده بود روی پاهام بخاطر نوار مجبوربودم بپوشم.خیلی روزای بدی بود😐
0
1402/09/08
مامان شازده کوچولو 👩👦
من ک هنوز یه ماهم نشده کلافه شدم از نوار گذاشتن
چجوری تا ۶۰ روز تحمل کنم😓
چجوری تا ۶۰ روز تحمل کنم😓
0
1402/09/08
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
اگر 60 روز گذشت و باز چنین شرایطی تکرار شد یا اگر این نوبت قطع شد اما در فاصله کوتاه مجددا خونریزی در حد و اندازه پریود شروع شد، حتما سونوگرافی انجام دهید 💓
اگر 60 روز گذشت و باز چنین شرایطی تکرار شد یا اگر این نوبت قطع شد اما در فاصله کوتاه مجددا خونریزی در حد و اندازه پریود شروع شد، حتما سونوگرافی انجام دهید 💓
0
1402/09/08
مامان دنیز جون🎀
من 72 روزه اینجورم 🥲🥲
0
1402/09/09
مامان دنیز جون🎀
تا 60 روزگی خون و لکه بود بعد قطع شد بقول شما شد تدسحات سبز و زرد بعد درد پربودی اومد سراغم پریود شدم! الان روز هشتمه! امیدوارم سر ده روز قطع بشه دیگه. واقعا کلافه میشه آدم. هی جای بخیه هامم باز شد اینقدر نوار گذاشتیم 😮💨 بخدا از دوجا باز شده بود. بخار میکنه خب. هر روزم حموم میرم ولی باز اذیت کنندس. منتظرم اگه سر ده روز قطع نشد برم سونو. متاسفانه از وقتی پریود شدم شیرمم کم و بی کیفیت شده. بچه بزور میخوره
0
1402/09/09
سوال کننده
نگو ک دیوانه شدم🥲
0
1402/09/09
سوال کننده
همونطور ک من تا ۵۰ روز کشوندم🫠
1
1402/09/09
سوال کننده
چشم دکتر جان خیلی ممنون 🥰
1
1402/09/09
سوال کننده
دقیقا درک میکنم چی میگی🫠منم چون فعالیت دارم هم دانشگاه هم سرکار داعم نوار میزارم دیگه تاول میزنم حتی مطمئنم ترشحات سبز و زرد از همین نوار آب میخوره
منم دخترم روز در میون با سینه قهر میکنه باز مجبورم بدوشم و بدم از طرفی ب نسبت قبل واقعا شیرم کم شده 🫠
منم دخترم روز در میون با سینه قهر میکنه باز مجبورم بدوشم و بدم از طرفی ب نسبت قبل واقعا شیرم کم شده 🫠
0
1402/09/09
پ
عزیزم اسم دختر نازت چیه
0
1402/09/09
سوال کننده
آیه🥰
0
1402/09/09
پ
ماشالا بهش.زیر سایه پدرومادرش بزرگ شه ان شالا.همش زیر عکس دخترت رومیخوندم متوجه نمیشدم
1
1402/09/09
سوال کننده
مرسی عزیزم انشاالله
خدا گل دخترای تو رو هم برات حفظ کنه
اها اونکه ترکیه ب معنی آرامش روحم🫠🙂
خدا گل دخترای تو رو هم برات حفظ کنه
اها اونکه ترکیه ب معنی آرامش روحم🫠🙂
0
1402/09/09
پ
فدایت🥰♥️
0
1402/09/09
پ
👍
0
1402/09/09
سوال کننده
نشی ک عزیزی 🥰
0
1402/09/09
مامان دنیز جون🎀
داستان داریم واقعا!
ریزش مو و سایر عوارض جانبی هم به کنار!
حالا خداکنه قدرشناس باشن پدراشون😅
ریزش مو و سایر عوارض جانبی هم به کنار!
حالا خداکنه قدرشناس باشن پدراشون😅
1
1402/09/09
پ
عزیزم ریزش مو طبیعیه.من که موهام اصلا حتی یه تارشم نمیریخت از سه ماهگی ریخت تا شش ماهگی.اونقدر وحشتناک میریخت که حس میکردم مویی نمونده روسرم.فقط دوسه ماه اینجوره.بعدش خوب میشه.الان دیگه مو من نمیریزه حتی یه تار
0
1402/09/09
مامان دنیز جون🎀
من که از اولش ریخت! امیدوارم تا شش ماه طول نکشه 😅
0
1402/09/09
سوال کننده
من تو حاملگی میریخت حالا ک دیگه کچل خاهم شد🫠
0
1402/09/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی اشک باشند نازنینم 💓💓💓
1
1402/09/09
سوال کننده
عزیز دلید دکترجان🥰
0
1402/09/10
پزشک اوما
ممنونم مهربانم ، جان دلم هستيد 💜💓💜
1
1402/09/10
سوال کننده
stk: |~|11|~|151_col
0
1402/09/10
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔




