سلام دکتر عزیز وقتتون بخیر نوزاد من ۵۰ روزه هست عطسه و سرفه داشت دکتر تشخیص داد سرما خوردگی خفیف داره و شربت تئوفلین جی دادن روزی ۲۰ قطره آیا استفاده از این شربت مجازه؟
ممنون میشم راهکاری برای بهبودی بدین و این که ممکنه چند روز طول بکشه تا بهبودی کامل؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



253
1402/09/08


