سلام دکتر جان
ازمایش ادرار تکرار کردم نتیجه این شد
شنبه نوبت دکتر دارم.ایرادی نداره تا اون روز بمونم؟؟خطرناک نبست؟؟
مصرف مایعات زیاد خوبه؟؟ترشحاتمم گاهی سفید آبکی و گاهی آبکی بیرنگ هستش.خارش و سوزش ندارم
تو این هفته حس میکنم ترشحاتم بیشتر شده
پرسش (1402/09/08):
تفسیر آزمایش کشت ادرار
286
18
1402/09/08
سوال کننده
0
1402/09/08
سوال کننده

این آزمایش قبلیم
0
1402/09/08
سوال کننده

این جدید
0
1402/09/08
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
مامان گل ، میزان مصرف مایعات چقدر است؟ ترشحات پنیری شکل ندارید ؟ قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده بودید و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
مامان گل ، میزان مصرف مایعات چقدر است؟ ترشحات پنیری شکل ندارید ؟ قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده بودید و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟
0
1402/09/08
سوال کننده
مایعات خوب مصرف میکنم
دو روزه حیلی تشنم میشه بیشتر شده مصرفم
پنیری ندارم.آبکی سفید و گاهی بیرنگ
بنظرم تمیز کردم.حالا خوب بود یا ن نمیدونم.از وسط ادرار نبود
دو روزه حیلی تشنم میشه بیشتر شده مصرفم
پنیری ندارم.آبکی سفید و گاهی بیرنگ
بنظرم تمیز کردم.حالا خوب بود یا ن نمیدونم.از وسط ادرار نبود
0
1402/09/08
سوال کننده
ادرارم کم بود تقریبا یکی دو قطره اومد بعد تو یکم ظرف ریختم
0
1402/09/09
پزشک اوما
نوبت قبلی دارویی بابت آزمایش ادرار مصرف کردید ؟
0
1402/09/09
سوال کننده
ن دکتر چیزی نداد هرچی گفتم
گفت نیاز نیس.بهداشتم رفتم اونم گفت نمیدم.دیک خودم مایعات خوردم ایندفه تکرار کردم ببینم چجوریه
گفت نیاز نیس.بهداشتم رفتم اونم گفت نمیدم.دیک خودم مایعات خوردم ایندفه تکرار کردم ببینم چجوریه
0
1402/09/09
پزشک اوما
عزیزم هم دفع کریستال دارید هم ادرار کمی کدر است روزی چند لیوان آب میخورید؟
0
1402/09/09
سوال کننده
کریستال چیه؟؟بده؟؟
۸ تا رو میخورم
۸ تا رو میخورم
0
1402/09/09
سوال کننده
مقدار آبو بیشتر کنم
0
1402/09/09
سوال کننده
ادرار اول صبم کلا کدره
بعدش زرد روشن و با مصرف مایعات بی رنگ میشه
بعدش زرد روشن و با مصرف مایعات بی رنگ میشه
0
1402/09/10
پزشک اوما
شب ها هم ادرار را تخلیه کنید، کریستال در واقع شن ریزه و گاهی هم ناشی از کم آبی بدن است بله به 10 لیوان مایعات برسانید لباس زیر نپوشید ، ادرار را اصلا نگه ندارید، اگر درد در پهلو دارید سونوگرافی از کلیه انجام گردد و آزمایش را مجددا ماه دیگر تکرار کنید
0
1402/09/10
سوال کننده
بله حتما
لباس زیر نخی میپوشم.روزی ۲ بار تعویض میکنم.چون ترشح آبکی دارم بی لباس زیر سختمه
ولی گاهی هم نمیپوشم و با شلوار یا پیراهن بلند میمونم.شلوارمم باید نخی باشه.ضخبم باشه حس بدی میگیرم.انگار دچار خارش میشم بعد مدتی
درد پهلو ندارم خداروشکر
حتما تکرار میکنم ماه دیگه
لباس زیر نخی میپوشم.روزی ۲ بار تعویض میکنم.چون ترشح آبکی دارم بی لباس زیر سختمه
ولی گاهی هم نمیپوشم و با شلوار یا پیراهن بلند میمونم.شلوارمم باید نخی باشه.ضخبم باشه حس بدی میگیرم.انگار دچار خارش میشم بعد مدتی
درد پهلو ندارم خداروشکر
حتما تکرار میکنم ماه دیگه
0
1402/09/10
سوال کننده
فقط ترشح آبکی سفید و حتی بیرنگ طبیعیه؟؟
0
1402/09/10
پزشک اوما
ترشح سفید که بوی نامطبوع، سوزش یا خارش ندارد طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد، همین موارد را رعایت کنید ❤️❤️
1
1402/09/10
سوال کننده
ممنون دکتر جان
0
1402/09/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




