سلام دکتر جان من علائم سرماخوردگی دارم قرص چیبخورم زود خوب شم میترسم بچم مریض شه ۱ماه و ۱۸روزشه
گلوم چرک داره و آبربزش دارم فعلا
البته الان یه سفکسیم ۴۰۰خوردم با سرماخوردگی اشکال ندارع؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



227
1402/09/08


