سلام دخترم 2 ماهو نیمشه. امروز از صبح همش خواب بود
3 بار خودم بیدارش کردم. و در مجموع کلا تو طول روز 5 ساعت بیدار بود. اما وقتی بیدارش میکردم اجیر بود. تا شیرش میدادم دوباره میخوابید. علت این همه خواب امروزش چیه؟ خطرناکه؟ 3روز هم هست قرص لاینسترنول مصرف میکنم
امکانش هست تاثیر قرص باشه؟ کلا شیر خودمم میخوره
پرسش (1402/09/08):
خواب زیاد نوزاد
332
8
1402/09/08
سوال کننده
0
1402/09/08
سحر بانو
خب بچه زیاد میخوابه طبیعیه ب نظرم
0
1402/09/08
سوال کننده
آره. ولی امروز بیشتر از همیشه بود
0
1402/09/08
ایلین ...
خسته بود خیلی طوری نی بچه همینطور ی روز خیلی ی روز کم
0
1402/09/08
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
لاینسترنول چنین تاثیری ندارد، فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟
لاینسترنول چنین تاثیری ندارد، فواصل شیردهی چه در روز چه در شب هر چند ساعت است ؟
0
1402/09/08
سوال کننده
2 ساعت بعضی اوقات هم کمتر از 2ساعت
0
1402/09/08
پزشک اوما
تعداد دفع ادرار کم نشده ؟
0
1402/09/09
سوال کننده
نه
اما دیروز خوابش کمتر شد
اما دیروز خوابش کمتر شد
0
1402/09/09
پزشک اوما
اگر دفع کمتر از 6 بار ادرار ندارد جای نگرانی نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




