شبا که میخاد بخابه وازلین کودکان از این صورتی بهداشتیا پاهاشو چرب کن و اگه میزاره جوراب پاش کن
الان گوگل سرچ کردم
اگه خوبه که حتما میرم براش
سلام سانازجان
دکتر پسرمن برای خشکی پوست کرم اوسرین تجویز کرد که ۳درصد اوره داره
خیلی خوبه من برای دست خودمم استفاده میکنم چون زیاد دستامو میشورم خشک میشه پوستم
سلام عزیزم کرم اوره اوسرین بزن زود خوب میشه
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
میتوانید عکس بگیرید تا ببینم ؟

پیر شدم تا ی عکس گرفتم 😁 کلی لگد خوردم
نمیتونم واضح بگیرم اصلا اجازه نمیده
اره خوبه البته اگه خشکیش بخاطر ویتامینی چیزی نباشه
دکتر جان ممنون میشم راهنمایی کنین
ای جانم عزیزم 💓 همان وازلین کودک کفایت دارد ولی اگر جواب نداد مرطوب کننده ثمین اوسرین اوره 3 درصد یا کلدکرم را تست کنید
سپاسگزارم دکتر جان از راهنماییتون ❤🌸