توروخدا بیاین راه حل بگین، امروز واکسن ۴ ماهگیشو زدم، به هیچ عنوان استامینوفن نمیخوره، سه مدل گرفتم، حتی پاراکیدم نمیخوره همه رو پس میاره. چیکار کنم؟؟؟؟
2
1402/09/07
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
شیاف بزن
0
1402/09/07
سوال کننده
شیاف چی؟
0
1402/09/07
سوال کننده
میشه؟
0
1402/09/07
خانم گل .
شیاف استامینوفن اطفال 125
چند کیلوعه؟
چند کیلوعه؟
0
1402/09/07
مریم جون
سرشیشه رو بزار تو دهنش شربتو بریز توش خودش میمکهمیخوره راحت
0
1402/09/07
مامان امیررضا
پسر منم برای همه واکسناش استامینوفن پارکید میدادم بلافاصله کلی استفراغ میکرد
دکتر نگفت همه شیاف بذار فک کنم برا اینکه کوچیکن گفت اگ اثر نکرد پاشورش کن
دکتر نگفت همه شیاف بذار فک کنم برا اینکه کوچیکن گفت اگ اثر نکرد پاشورش کن
0
1402/09/07
مامان امیررضا
نمیدونم حساسیت داره بهش هنوزم میدم استفراغ میکنه بعدش
0
1402/09/07
مامان امیررضا
یکدفعه خالی نکن تو دهنش قطره قطره بده بهش
0
1402/09/08
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من با سرنگ اروممیریزم ته حلقش نمیتونه تفش کنه
0
1402/09/08
مامان اوینا
منم با طعم البالو خریدم دوبار خورد دفعه سوم بالا اورد بعد ریختم ته حلقش که مزه شو نفهمه
یکمم اب با قطره چکون دیگه دادم حل شد
یکمم اب با قطره چکون دیگه دادم حل شد
0
1402/09/08
Hana Hana
مننم چند مارک امتحان کردم اخرش بروفن داد هر کار کردم همه رو آورد بالا
0
1402/09/08
سوال کننده
۸
0
1402/09/08
سوال کننده
امتحان کردم، اصلااا نمیخوره
0
1402/09/08
سوال کننده
اره اینم پاراکیدو کلا بالاآورد، با طعم آلبالو هم نمیخوره، گریه میکنه، ولی قورت نمیده
0
1402/09/08
سوال کننده
اصلا حتی یک قطره هم نمیخوره، صورتشو جمع میکنه، انگار داری بهش زهر میدی
0
1402/09/08
سوال کننده
خب نگه میداره، بعد از کنارهای لبش میریزه ، اصلا قورت نمیده
0
1402/09/08
سوال کننده
حالا الان با شیر قاطی کردم، نمیدونم اشکال داره یا نه
0
1402/09/08
سوال کننده
هیچجوره نمیخورد
0
1402/09/08
پریا ❤❤❤
پاراکید رودخترمنم بالا میورد
استامینوفن ساده بده بهش
استامینوفن ساده بده بهش
0
1402/09/08
زهرا مامان نفس خانم
باشیر قاطی میکنن؟سمی نیس؟🤐🤐🤐🤐
اخه من شنسدم حتی استا میدی ۲۰دقیقه باید صبر کنی بعد اگه شیر میخاد بدی.وگرنه استا با شیر قاطی بشه خطرناکه برای بچه.شنیدم اینطوری.نمیدونم درسته یا نه
اخه من شنسدم حتی استا میدی ۲۰دقیقه باید صبر کنی بعد اگه شیر میخاد بدی.وگرنه استا با شیر قاطی بشه خطرناکه برای بچه.شنیدم اینطوری.نمیدونم درسته یا نه
0
1402/09/08
پزشک اوما
سلام مامان جان
الان درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
الان درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟
0
1402/09/08
سوال کننده
۳۶.۴
0
1402/09/08
سوال کننده
درجه حرارت تا چقد طبیعیه؟ من با تب سنج زیر بغل میگیرم
0
1402/09/08
سوال کننده
الان ۳۷ شده
0
1402/09/08
پزشک اوما
عزیزممتوسط دمای بدن بچه ها بین 36.1 تا 37.2 درجه سانتیگراد است. درجه حرارت بدن با اندازه گیری مقعدی 38 درجه یا بالاتر، دهانی 37.8 و بالاتر و زیر بغلی 37.2 و بالاتر، تب در نظر گرفته می شود، اگر با این اوصاف دلبندتان تب دارد استامينوفن را قطره قطره تدریجی بدهید و شیاف را وقتی استفاده کنید که تب بالا باشد
0
1402/09/08
سوال کننده
خیلی ممنون. الان همون ۳۶.۴ شده دیگ
0
1402/09/09
پزشک اوما
خداروشکر عزیزدلم بنابراین جای نگرانی نیست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- کمک دوستان،استامینوفن ضرر داره ؟
- دادن استامینوفن به نوزاد
- دندون در آوردن نوزاد وبی قراری های شبانه ش😣
- خوردن استامینوفن در بارداری
- سلام واکسن دو ماهگی نوزاد تا کی باید استامینوفن داد
- زیاددادن استامینوفن ب نوزاد
- واکسن دو ماهگی تا چند روز باید استامینوفن بدم
- مصرف استامینوفن کدئین در ماه اخر
- مصرف استامینوفن کدئین در شیردهی
- وای بچه ها تورو خدا کمکم کنید



583

