سلام عزیزجانم به روی قشنگتون مساله iugr بله دلیل سزارین است در مورد ناباروری هم چون جنین ها گلدن بی بی یعنی بسیار ارزشمند محسوب میشوند سزارین معمولا انتخاب پزشکان هست اما دلیل سزارین اجباری نیست 💓
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.