سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
در آزمایشات ارسالی تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
سطح استرادیول کمتر از حد طبیعی و سطح 17oh پروژسترون اندکی بالاتر از حد طبیعی است پزشکتان باید ابن مساله را در نظر گرفته ضخامت اندومتر را چک کرده اگر نیاز میدانند استرادیول تجویز کنند. ذخیره تخمدان خوب است
در هنگام انجام آزمایش بیمار بودید ؟
۳ روزه پریود بودم و عفونت قارچی واژنم داشتم
این سطح استرادیول کمتر و... ینی برای بارداری مشکل ایجاد کرده یان
ایا این مواردی که گفتین خطرناک هستند
خطرناک نیستند ولی باید دید ضخامت اندومتر یعنی لایه داخلی رحم در سونوگرافی چقدر هست و دارو نیاز دارد یا خیر، سطح mpv هم احتمالا بدلیل بیمار بودن شما اینطور گزارش شده است
خیر جانم ولی باعث بروز چالش در مسیر باروری ممکن است باشد سونوگرافی تا ندهید مشخص نیست
خیلی ممنون خانم دکتر عزیز