پنج شش روزه گلو درد گرفته میگه ی چیزی انگار تو گلوم هست سفت شده دیفن هیدرامین خورده تاثیر نداشته دیروز خون دماغ کرده از دیروز صورت و دستاش هم کمی ورم کرده خیلی استرس شو داریم این علایم از ویروسی هست ک گرفته یا از بارداری هست ؟؟خطری نداره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



505
1402/09/07


