از صبح بینی پسرم گرفته
شیرش رو میخوره
ولی با دهان بیشتر نفس میکشه
دکترهم انقدر شلوغ و مریض زیاد هست نبردم
غیر قطره سدیم کلراید کاردیگه ای هست؟
پرسش (1402/09/06):
گرفتگی بینی در نوزاد
299
10
1402/09/06
سوال کننده
2
1402/09/06
🍃🌸شکوفهی گیلاس 🐦
وقتی اسپری براش میزنین حتما بعدش با فینگیر بینیش رو خالی کنین
بخور هم خوبه سرد و گرمش فرقی نمیکنه زیاد
محیط مرطوب باشه
یا کتری بذارید روی بخاری
بخور هم خوبه سرد و گرمش فرقی نمیکنه زیاد
محیط مرطوب باشه
یا کتری بذارید روی بخاری
1
1402/09/07
سوال کننده
ممنون
1
1402/09/07
پزشک اوما
سلام نازنینم
در سن دلبندتان اول اینکه مراقب باشید اسپری سدیم کلراید نزنید فقط قطره مجاز است، بعد قطره سدیم کلراید به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید ، درحالت دراز کشیده شیر ندهید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود ❤️
در سن دلبندتان اول اینکه مراقب باشید اسپری سدیم کلراید نزنید فقط قطره مجاز است، بعد قطره سدیم کلراید به کمک فین گیر یا پوار سوراخ ها را تخلیه کنید ، درحالت دراز کشیده شیر ندهید تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود ❤️
1
1402/09/08
سوال کننده
باشه عزیزجان
تشکر
تشکر
0
1402/09/09
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 💜💓💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




