سلام خانم دکتر
من دخترم مریض بود دو هفته پیش بردمش دکتر دارو داد که داخلشون شربت زینک هم بود،، بعد چند روز بردمش پیش یه متخصص دیگه یه سری ازمایشو اینا نوشت دادم و چنتا شربت و قرص داد،، امروز متوجه شدم. توی اون شربت قرمز رنگه زینک هم هست، حالا سوالم اینه جفتشو بدم یا زینک رو قطع کنم؟؟ زینک هر دوازده ساعت گفتن5 سی سی،و فروگلوبین روزانه5سی سی
دخترم وزنش پایینه، 4سال و سه ماهشه و14/5کیلو هست
پرسش (1402/09/06):
شربت فروگلوبین و زینک
319
11
1402/09/06
سوال کننده
0
1402/09/06
سوال کننده

اینان شربت ها
0
1402/09/06
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
به جز این ها دیگر چه مواردی تجویز شده؟
به جز این ها دیگر چه مواردی تجویز شده؟
0
1402/09/06
سوال کننده
شربت کلسیم هر دوازده ساعت5سی سی
قرص ویتامین د50000هزار هر هفته یکی
شربت فاموتیدین هر دوازده ساعت3سی سی
و شربت باریج هر دوازده ساعت3/5سی سی
اینا هستن بقیه داروها عزیزم
قرص ویتامین د50000هزار هر هفته یکی
شربت فاموتیدین هر دوازده ساعت3سی سی
و شربت باریج هر دوازده ساعت3/5سی سی
اینا هستن بقیه داروها عزیزم
0
1402/09/07
سوال کننده

اینان شربت ها خانم دکتر
0
1402/09/07
پزشک اوما
عزیزم چکاپ هم انجام شده که مثلا کم خونی چک گردد ؟ یا سطح ویتامین دی؟
0
1402/09/07
سوال کننده

آزمایشا اولیه اینان
0
1402/09/07
سوال کننده

0
1402/09/07
سوال کننده

اینم تکرارشونه، لطفا تفسیرشونم بکنین برام
0
1402/09/07
سوال کننده

0
1402/09/07
پزشک اوما
عزیزم دلبندتان کم خونی دارد ، فروگلوبین را بدهید مابقی موارد هم داده شود اما زینک زا قطع کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




