سلام به دکتر اوما. من چند روز پیش انتقال داشتم. وقتی دکتر انتقال رو انجام میدادن گفتن نمیشه و باید بیهوش بشی. بعد از اینکه انتقال رو انجام دادن و من بهوش اومدم، پرستاری که اونجا بود گفت دهانه رحمت یه پرده داشتی که نمیشد انتقال داد ولی جنین ها رو انتقال دادن و گفتن که بخاطر همین پرده سه بار که iui کردی جواب نداده. میخواستم بدونم منظور از پرده دهانه رحم همون پرده بکارت هست یا یه چیز دیگه ای هست؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



747
1402/09/05





