سلام دکتر اوما. من دیروز روی لباس زیرام لکه های قهوه ای رنگ دیدم
رفتم سونو مشکلی نداشت. ولی دکتر ام معاینه ام کرد. گفت دهانه ی رحم ات شل شده. ولی باز نشده
من سرکار میرم از صبح تا ساعت 2 . مرخصی هم نمیتونم بگیرم
.
به من شیاف پرژوسترون داد. گفت شبی یکی بگذار .
گفت لکه ات ادامه دار شد باید بستری بشی
به نظرتون چه کارکنم. صبح و غروب بگذارم اشکال داره؟؟
من نا هفته ی 28 بارداری شیاف استفاده میکردم . چند هفته قطع کردم مشکلی نداشتم. دیروز خون دیدم
پرسش (1402/09/05):
آیا بادیدن لکه بینی باید شیاف پرژوسترون بگذاریم؟
380
12
1402/09/05
سوال کننده
0
1402/09/05
فاطمه بانو
ببخشید من جواب میدم
دکترت بهت امپول ریه نداد؟
دکترت بهت امپول ریه نداد؟
0
1402/09/05
سوال کننده
آمپول ریه داد دیشب زدم
0
1402/09/05
نازنین بانو
سلام
خودسر قطع کردی شیاف رو؟
خودسر قطع کردی شیاف رو؟
0
1402/09/05
سوال کننده
نه دکتر گفت شیاف قطع کن
0
1402/09/05
سوال کننده
الان یک ماه میگذره از قطع شیاف
0
1402/09/05
نازنین بانو
هنوزم لکه بینی داری؟ یه وقت پشت گوش نندازیا دختر
خداروشکر سونو مشکلی نداشت.ولی کاش میشد استراحت کنی
خداروشکر سونو مشکلی نداشت.ولی کاش میشد استراحت کنی
0
1402/09/05
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
طول سرویکس در سونوگرافی چند بوده ؟
طول سرویکس در سونوگرافی چند بوده ؟
0
1402/09/06
سوال کننده
طول اش اندازه نگرفت
0
1402/09/06
سوال کننده
چون سونو آخر شکمی بود
0
1402/09/06
سوال کننده
ولی آخرین بار سونو واژینال. انجام دادم 33 بود
0
1402/09/06
سوال کننده
آره استراحت ندارم
0
1402/09/07
پزشک اوما
عزیزدل باید دید منظور از شل شدن چه بوده و چند درصد رخ داده است این مساله اهمیت زیادی دارد چون احتمال زایمان زودرس را مطرح میکند، شیاف پروژسترون را هر 12 ساعت یکی استفاده کنید و. استراحت مطلق داشته باشید در غیر این صورت اگر تداوم داشته باشد همانطور که گفتند باید بستری شوید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




