سلام روزتون بخیر دکتر عزیز من مهرماه به مدت یک هفته قرص ال دی مصرف کردم تا پریود نشم بعد که قرص را قطع کردم چند روز بعد پریود شدم یعنی ۱۵مهر به مدت ۷ روز پریود بودم و پاک شدم بعد دوباره ۱۰روز بعد در تاریخ ۱آبان به مدت ۴ روز لکه بینی خیلی کم داشتم و از اون تاریخ پریود نشدم. چندبار هم تست گذاشتم منفی بوده. دوره پریودی هام ۳۰الی۳۲روزه بوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



258
1402/09/05


