سلام دکتر اومای عزیز خسته نباشید دکتر جان من پسرم ۸سالشه و سرماخورده و آبریزش بینی داره خواستم ببینم چه دارویی میتونم برای آبریزش بینیش استفاده کنم حل بشه آبریزش و خر خر گلو داره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



166
1402/09/05


