سلام دکتر جان
پسرم چند ماهه که کم شیر میخوره،مگه اینکه تو خواب باشهالبته رفلاکس و آلرژی داره.هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک نئوکیت
حدود ۲ ماه و نیمه که اصلا وزن نگرفته،حتی ۳۰۰ گرم کم کرده
غذا کمکی هم تا بهش میدم بالا میاره،چیکارش کنم؟خیلی نگرانم
قدش هم تو نمودار رشد کمه
بچه تو این سن هر چند ساعت چقد باید شیر بخوره؟؟؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



369
1402/09/05





